Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych ŠKODY

„Co Cię napędza” – to hasło nowej kampanii ŠKODY promującej pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki, które już na początku 2020 roku trafią do pierwszych klientów. Twarzami akcji zostali artyści Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau.
O autorze
1 min czytania 2019-12-06

ŠKODA odważnie wkracza w erę elektryfikacji i technologii przyszłości. Dzięki realizowanej strategii kierowcy będą mieli do dyspozycji szerokie portfolio samochodów odpowiadających na ich zróżnicowane potrzeby. Już teraz marka oferuje dwa modele, które doskonale odnajdą się na ulicach miast lub w dalszych trasach. Chcąc zapoznać konsumentów z możliwościami oferowanymi przez markę, ŠKODA realizuje kampanię promocyjną z udziałem polskich artystów – Meli Koteluk oraz Grzegorza Turnaua.

CITIGOe iV to zwinny miejski samochód napędzany wyłącznie energią elektryczną. W spotach promujących ten komfortowy i bezemisyjny model pojawi się artystka Mela Koteluk, a hasłem przewodnim będzie „Napędzana pozytywną energią”.

SUPERB iV to pierwsza ŠKODA, pod której maską kryją się dwa silniki. W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub w połączeniu, łącząc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Bohaterem kampanii, pt. „Nowa definicja hybrydy”, promującej model SUPERB iV został Grzegorz Turnau.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii „Co Cię napędza”, która wystartowała pod koniec listopada, zrealizowane zostaną szeroko zakrojone działania w radiu, telewizji oraz digitalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się