Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

IKEA walczy z samotnością w święta w nowej kampanii

IKEA walczy z samotnością w święta w nowej kampanii
Niektórzy ludzie spędzają święta otoczeni wyłącznie meblami. Mowa o starszych, samotnych osobach. W święta odczuwają to szczególnie dotkliwie. W swojej świątecznej kampanii IKEA zwraca uwagę na to, że nawet najpiękniejsze meble i dekoracje nie zastąpią obecności drugiej osoby.
O autorze
1 min czytania 2019-12-11

Kampania pod hasłem „Święta wśród ludzi, nie wśród mebli” zachęca do wsparcia jednej z dwóch organizacji – Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, którego wolontariusze każdego roku organizują kolacje wigilijne dla starszych samotnych osób oraz polskich Banków Żywności, które już po raz 23. organizują świąteczną zbiórkę żywności dla potrzebujących.

A także do rozejrzenia się wokół. Czy w naszym otoczeniu nie ma kogoś, dla kogo święta to trudny czas? Może w tym roku warto zaprosić taką osobę do siebie albo ją odwiedzić? A jeśli nie znamy nikogo takiego osobiście – może warto pomyśleć o wolontariacie? Nasze zainteresowanie i obecność mogą być dla kogoś cennym prezentem.

W ramach kampanii, którą zrealizowała agencja Przestrzeń, powstały spoty video w wersji 30”, 15” i 6”, kreacje display i social media w przewrotny sposób ogrywające produkty IKEA, niestandardowa komunikacja w samych sklepach IKEA oraz landing page, z którego można przekazać datek na obie organizacje. Akcję wspierają też influencerzy oraz materiały redakcyjne na portalu Onet.pl, który jest patronem medialnym kampanii.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie Przestrzeni autorami konceptu są Piotr Żarczyński i Tomasz Wiśniewski, wsparcie strategiczne zapewnił Paweł Jasiński, a projekt od strony client service prowadziła Ewelina Skwarko. Produkcją spotów, które wyreżyserował Tomasz Chrapusta, oraz materiałów video zajął się dom produkcyjny Sputnik. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Wavemaker. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Długo wyczekiwane święta już za rogiem! A z racji tej, że wielkimi krokami wkraczamy w bożonarodzeniowy okres, przedstawiamy świąteczne kampanie, które szczególnie urzekły nas w tym roku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się