Tajemnica, miłość, odwaga i prestiż to dopiero początek… kampanii Muzeum Narodowego Czartoryskich w Krakowie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tajemnica, miłość, odwaga i prestiż to dopiero początek… kampanii Muzeum Narodowego Czartoryskich w Krakowie

Kampania teaserowa miała na celu zaintrygowanie Polaków i zachęcenie do obserwowania nomen omen historii, którą mogą poznać już wkrótce. Na tle kreacji wykorzystujących dzieło Leonarda Da Vinci oraz bezcenne skarby naszej kultury pojawiły się takie hasła jak: miłość, odwaga, prestiż i tajemnica.

Druga odsłona kampanii ujawniła organizatora, którym jest Muzeum Książąt Czartoryskich, które w ten sposób zapowiada ponowne otwarcie swojej siedziby w Krakowie po wykupieniu przez polski rząd kolekcji. Celem prowadzonych działań było zaproszenie Polaków na uroczystość i do udziału w Lekcji naszej historii, pokazanie jej wielowymiarowości, bogactwa znaczeń. Podkreślenie, że za wybitnymi dziełami czy artefaktami historycznymi znajdującymi się w zbiorze, stoją nie tylko wielkie wydarzenia i wartości, ale również dzieje ludzkich losów i namiętności. Dlatego w revealu wyjaśniono m.in. alegoryczny sens obrazu Dama z gronostajem oraz znaczenie tajemniczego klucza, który otwierał drzwi do kolekcji zapoczątkowanej przez Izabelę Czartoryską.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kampania przygotowana przez Heads Advertising we współpracy z Działem Marketingu Muzeum Narodowego w Krakowie zwraca szczególną uwagę na wyjątkowość Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie. Nie tylko za sprawą arcydzieła Leonarda da Vinci. Za pośrednictwem zróżnicowanej wizualnie kampanii odsłaniamy bowiem unikatowy charakter kolekcji, która kształtowała pokolenia, tworzyła historię Polski i Europy, i wreszcie stała się synonimem największego panteonu pamiątek narodowych – mówi Ewelina Woźniak-Łyp, kierownik Działu Marketingi i PR w MNK.

Za kreację oraz realizację kampanii dla muzeum Książąt Czartoryskich odpowiada agencja Heads Advertising we współpracy z Działem Marketingu Muzeum Narodowego w Krakowie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij