Wystartowała świąteczna kampania mBanku „Bądź bogatszy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała świąteczna kampania mBanku „Bądź bogatszy”

3 grudnia br. wystartowała specjalna, świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy”, w której najbardziej mobilny bank w Polsce zachęca do zaskoczenia swoich bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. Akcję wspiera aktorka i influencerka – Zosia Zborowska.

Okres świąteczny to czas pełen refleksji, zadumy i radości, który spędzamy z najbliższymi. To również okres obdarowywania się prezentami. Właśnie do nich nawiązuje tegoroczna kampania mBanku.  Bank zachęca Polaków, aby świąteczne upominki były nietuzinkowe, zaskakujące, przywołujące wspomnienia. To właśnie dzięki nim stajemy się bogatsi – tworzymy nowe, wartościowe chwile, które na długo pozostaną w naszej pamięci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstał spot wizerunkowy „Bądź bogatszy”. Działania promocyjne prowadzone są także w kanałach social media, w tym na YouTube.  Akcji towarzyszą również aktywności kontentowe (artykuły, współpraca z fanpage Krótka Historia Jednego Zdjęcia) realizowane razem z Plistą. Akcję świąteczną wspiera Zosia Zborowska.

Równolegle do spotu promowany jest konkurs, którego tematem przewodnim są… fotografie.

– Inspirację do niestandardowych działań czerpiemy m.in. z mediów społecznościowych mBanku, w których spotykamy na co dzień naszych klientów. Wiemy, że dla nich mBank to nie tylko konta, ale też pomysłowe rozwiązania, które poprawiają jakość i wygodę życia. Pomyśleliśmy, że nasz program do edycji zdjęć pomoże im przygotować niezwykły prezent bliskim. Pomysł się spodobał i zdjęć przybywa każdego dnia. Jesteśmy przekonani, że to będą święta bogatsze o ciekawe spotkania i wyjątkowe wspólne chwile – mówi Dorota Wyszomirska, specjalistka ds. marketingu i mediów społecznościowych w mBanku.

Kampania potrwa do 24 grudnia br. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare, kreację stworzyła agencja Grey.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij