Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Molecular BBDO otworzył oddział w Chicago

Molecular BBDO, globalny hub świadczący usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO, który działa w ramach BBDO Warszawa, otworzył biuro w Chicago.

Molecular BBDO w USA obsługuje globalnych klientów sieci BBDO. Oddział jest odpowiedzialny min. za rozwijanie oferty doradczej, szkolenie amerykańskiego zespołu z zakresu e-commerce oraz rozwój i sprzedaż technologii platformy Molecular Lab Suite (autorskiego narzędzia Molecular BBDO), która znacząco przyspiesza i ułatwia klientom błyskawiczne zarządzanie, we współpracy z agencją, procesem produkcji, lokalizacji i syndykacji treści w e-commerce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kluczowymi osobami odpowiadającymi za rozwój oddziału i obsługę klientów są Magdalena Gierwatowska, która zarządza zespołem Client Service i Project Management oraz Franciszek Klebański, senior e-commerce strategy planner.

Gierwatowska zajmuje się koordynacją prac zespołu, rozwojem współpracy z obecnymi klientami Molecular BBDO oraz poszerzaniem portfolio klientów Molecular BBDO Chicago. Ma wsparcie Trish von Rein, VP Account Director – odpowiedzialną za team e-commerce w Chicago.

Zadaniem Klebańskiego jest opracowywanie oraz implementacja strategii e-commerce przy wykorzystywaniu platform e-tailerów, analityka i rozwój rozwiązań digital commerce.

Produkcja, zaplecze technologiczne Molecular BBDO oraz zarządzana przez Tadeusza Żórawskiego struktura Molecular Consulting – będą operować z Warszawy.

Magdalena Gierwatowska z branżą marketingową związana jest od 2013 roku. Prowadziła globalne projekty e-commerce dla P&G, była także odpowiedzialna m.in. za rozwój e-commerce marki Duracell na ponad 30 rynkach (LATAM, EIMEA, APAC, AFRICA). Z BBDO jest związana od 2018. Jako Account Director odpowiada za obsługę globalnego klienta z branży FMCG.

Franciszek Klebański, z BBDO związany od 2018 roku, jest ekspertem w strategicznym planowaniu obecności marek w przestrzeni e-commerce. Specjalizuje się w segmencie retail. Współtworzył min. platformę komunikacyjną Napoleon dla marki Carrefour.

Molecular BBDO to globalny hub, który świadczy usługi doradcze i produkcyjne w zakresie e-commerce dla klientów sieciowych BBDO Worldwide. Strukturę tworzy zespół ekspertów i entuzjastów e-commerce, z doświadczeniem projektowym na ponad 50 międzynarodowych rynkach, w tym dla takich gigantów, jak Amazon, Walmart, Target, Alibaba Group czy JD.com. Oddział pracuje z warszawskiej siedziby BBDO, skąd koordynuje pracę dla globalnych klientów agencji. Oprócz biura w Chicago, już wkrótce zostaną także otwarte oddziały w Singapurze i Londynie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij