Kto czasem nie ma dość tych wyskakujących z każdej strony reklam w internecie, czy też pstrokatych billboardów w przestrzeni miejskiej? Z okazji tegorocznych świąt kanadyjska agencja kreatywna Wunder, zamiast tworzyć kolejną bożonarodzeniową reklamę czy kreację, postanowiła zrobić coś kompletnie nietypowego.
Firma wykupiła bowiem większość powierzchni na nośnikach outdoorowych (billboardy, reklamy na autobusach i przystankach), w prasie oraz w internecie i umieściła tam… kompletnie puste, białe tło.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niezwykła akcja „White Christmas” jest prezentem dla wszystkich zmęczonych reklamami Kanadyjczyków.
PS
Zachęcamy do sprawdzenia innych tegorocznych kampanii świątecznych.