41 milionów złotych wypłaciła youtuberom grupa LTTM w 2019 roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
41 milionów złotych wypłaciła youtuberom grupa LTTM w 2019 roku

Stworzona w październiku grupa LTTM tylko na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy wypłaciła youtuberom ponad 41 milionów złotych. Podsumowując rok 2019, grupa zdradziła również, ile średnio kosztuje jedna kampania z influencerem oraz jakie wyświetlenia generują filmy youtuberów zrzeszonych w sieci.

846 kanałów zrzeszonych w sieci ma łącznie 191 milionów subskrypcji – pod skrzydłami LTTM rozwija się aż 62% branży profesjonalnych youtuberów. Twórcy z LTTM na przestrzeni 2019 roku opublikowali 61 tysięcy filmów. To oznacza, że każdego dnia upubliczniali średnio 167 wideo w serwisie YouTube. Ich filmy zdobyły w tym roku 11 miliardów wyświetleń, co oznacza, że generowały średnio 348 nowych wyświetleń… co sekundę. Materiały youtuberów cieszyły się również bardzo pozytywnym odbiorem widzów – aż 96% reakcji zostawionych pod filmami to łapki w górę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

LTTM to nie tylko LifeTube – czyli sieć twórców internetowych, ale też TalentMedia – agencja realizująca największe strategie z zakresu wideo i influencer marketingu. Kanały marek stworzone przez LTTM tylko w tym roku zdobyły 248 tysięcy nowych subskrypcji. Filmy opublikowane na brandowych kanałach na YouTube wygenerowały w ciągu 2019 roku 51 milionów wyświetleń, czyli średnio miały aż 142 tysiące nowych odtworzeń każdego dnia.

– Rok 2019 był bezsprzecznie czasem ogromnych zmian. Zbudowaliśmy grupę LTTM, która wyznacza całkiem nowe standardy na rynku i oferuje kompleksową obsługę influencerską. Już teraz jesteśmy liderem, ale nasze plany na 2020 są jeszcze ambitniejsze. Przewidujemy, że, zaobserwowany w Polsce pierwszy raz w tym roku, trend większych wydatków na reklamę w internecie, niż w telewizji, będzie stopniowo się pogłębiał. Dlatego w 2020 roku skupimy się nie tylko na brandowych kanałach i gwiazdach YouTube, ale też twórcach z long tail, wspólnie budujących widownie, które komunikaty marek oglądają z wyboru – komentuje Krystian Botko, CEO grupy LTTM.

Zespół LTTM (obecnie liczący prawie sto osób) w 2019 roku zrealizował łącznie 2051 współprac marka-youtuber (pod jedną realizacją kryje się jeden pakiet świadczeń jednego influencera w jednej kampanii). To oznacza, że eksperci z LTTM koordynują średnio 8 realizacji dziennie (w dni robocze, oczywiście!). Średnio jedna realizacja z youtuberem kosztowała w LTTM 19 tysięcy złotych.

Misją grupy LTTM jest również edukacja branży i budowanie standardów profesjonalnego influencer marketingu w Polsce. Dlatego na przestrzeni 2019 roku 46 razy (średnio co 5,5 dnia) można było posłuchać prelekcji któregoś z ekspertów LTTM na konferencjach i wydarzeniach branżowych.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij