Dom mediowy Carat, należący do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network, rozpoczyna pracę na rzecz nowego klienta – marki ALDI. Umowa obejmuje wsparcie strategiczne biznesu klienta, w tym planowanie i zakup mediów offline. Za współpracę z ALDI będzie odpowiadał dedykowany zespół Carat, który reprezentować będą: Łukasz Herman, client partner, a także Magda Gołębiewska, communications manager.
Współpraca między podmiotami została nawiązana na podstawie przetargu, który rozstrzygnięto w grudniu br. i rozpocznie się w styczniu 2020 r. Carat Polska nie startował wcześniej w przetargach organizowanych przez ALDI i po raz pierwszy będzie pracować z tą marką.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024