Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Mindshare Polska wygrał przetarg na obsługę mediową Zalando

Zalando dołączyło do grona klientów Mindshare Polska. Agencja wygrała przetarg na obsługę mediową marki.
O autorze
0 min czytania 2020-01-09

Mindshare będzie odpowiadał za planowanie, zakup oraz optymalizację mediów online oraz offline.

– Zalando to europejska platforma modowo-lifestyle’owa, odwiedzana co miesiąc przez miliony użytkowników, w Polsce obecna od 2012 roku. Wygrana to ogromny sukces naszego zespołu, który odpowiedział na potrzeby klienta, przygotowując optymalną ofertę mediową. Nie mógłbym sobie życzyć lepszego rozpoczęcia Nowego Roku – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Współpraca rozpoczęła się od stycznia br.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj