Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pluszowe koale w Nowym Jorku – outdoorowa akcja zachęca do wspierania poszkodowanych w pożarach zwierząt

Pluszowe koale w Nowym Jorku – outdoorowa akcja zachęca do wspierania poszkodowanych w pożarach zwierząt
W przestrzeni miejskiej Nowego Jorku na latarniach, drzewach czy ogrodzeniach pojawiły się… pluszowe koale. Jak się okazało, są one częścią akcji pod hasłem „Koalas of NYC”, której celem jest zbiórka pieniędzy na rzecz poszkodowanych zwierząt w australijskich pożarach.
O autorze
1 min czytania 2020-01-15

Od kilku tygodni cały świat z przerażeniem przygląda się Australii, która dosłownie płonie. W gigantycznych pożarach życie straciło wiele bezbronnych zwierząt, a jeszcze więcej zostało poszkodowanych, przez co wymagają teraz specjalistycznej opieki. 

W związku z tym, wiele organizacji społecznych, marek czy też osobistości medialnych organizuje różnorodne akcje, których celem jest m.in. zbiórka pieniędzy na pomoc poszkodowanych zwierzętom. Jedną z nich jest inicjatywa „Koalas of NYC” australijskiej agencji kreatywnej Cummins&Partners. 

W ramach akcji w przestrzeni miejskiej Nowego Jorku pojawiły się pluszowe koale. Zostały one zawieszone na licznych ogrodzeniach najważniejszych instytucji w mieście, na drzewach, a także na latarniach. Do pluszaka dołączona jest kartka ze specjalnym QR kodem, który po zeskanowaniu kieruje na stronę zbiórki, znajdującą się na platformie GoFundMe.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ciągu zaledwie kilku dni agencji udało się zebrać ponad 10 tys. dolarów, ale zbiórka cały czas trwa – więcej informacji na jej temat znajduje się tutaj. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W dniach 17-18 stycznia br. w warszawskiej Galerii Młociny odbędzie się wyprzedaż ubrań polskich influencerów. Całkowity dochód ze sprzedaży produktów zostanie przekazany na konto fundacji zajmującej się pomocą zwierząt, które ucierpiały w pożarach w Australii.

PS2

Po niedawnych pożarach w Nowej Południowej Walii, władze miasta Sydney i australijski oddział organizacji Red Cross połączyły siły i stworzyły nietypową choinkę wykonaną z kłód oraz gałęzi pochodzących z obszarów dotkniętych pożarami, za pomocą której zachęcają do wspierania osób poszkodowanych.