Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Maciej Kawka został szefem działu strategii w Wavemaker

Maciej Kawka, wieloletni manager Wavemaker, przejmuje stery w zespole strategii agencji. Kawka zastępuje Tomasza Fochtmana i pokieruje kilkuosobowym działem zajmującym się obsługa strategiczną klientów agencji, projektami nowobiznesowymi, świadczeniem usług doradczych firmom spoza portfolio agencji.
O autorze
0 min czytania 2020-01-15

Maciej Kawka, dotąd dyrektor strategiczny Wavemaker, obecnie chief strategist, został szefem kilkuosobowego działu strategii spółki. Zastępuje Tomasza Fochtmana, wieloletniego szefa strategii, który rozpoczął pracę poza strukturami agencji.

Maciej Kawka jest związany z Wavemaker, wcześniej MEC, od ponad 10 lat, czyli od początku swojej pracy zawodowej. W ostatnich latach Kawka współtworzył też markę doradczą Syntax działającą u boku Wavemaker, a teraz będzie nadzorował jej rozwój.

– Wavemaker zawsze szczycił się solidnym zapleczem intelektualnym, stąd rozbudowana, jak na rynkowe standardy, oferta strategiczna naszej firmy. Trendy na rynku agencji mediowych jasno pokazują, że ewoluujemy w kierunku usług doradczych, a Wavemaker zdecydowanie jest w awangardzie tych tendencji – mówi Paweł Gala, szef Wavemaker.

Maciej Kawka będzie raportował do Pawła Gali i blisko współpracował z zarządem spółki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj