Na czym dokładnie polega #DollyPartonChallenge? Otóż pierwsza grafika, która zapoczątkowała ten trend, należała do amerykańskiej piosenkarki muzyki country i przedstawiała cztery różne oblicza Parton, adekwatne do najpopularniejszych portali społecznościowych: LinkedIna, Facebooka, Instagrama oraz Tindera. Dodatkowo zdjęcie okraszone zostało żartobliwym opisem – „Znajdź sobie kobietę, która potrafi to wszystko”.
Możemy więc przyjąć, że ta viralowa akcja odzwierciedla naszą działalność w poszczególnych serwisach społecznościowych, gdzie forma przekazu dostosowana jest do odbiorcy, czy też kontekstu. LinkedIn służy do nawiązywania relacji biznesowych, Facebook to rodzina i znajomi, Instagram pozwala nam trochę „idealizować” nasze zwykłe życie, zaś Tinder po prostu służy do randkowania.
#DollyPartonChallenge szybko podbiło serca internautów na całym świecie, a media społecznościowe zalały grafiki przedstawiające użytkowników w czterech różnych wydaniach. Znane marki, a nawet i instytucje oczywiście nie pozostały obojętne na tę akcję i stworzyły swoje odpowiedzi na viral. Przedstawiamy te najlepsze.