„The Guardian” nie będzie zamieszczać reklam firm paliwowych

Zmienimy Świat

dołącz do akcji

„The Guardian” nie będzie zamieszczać reklam firm paliwowych

Przedstawiciele słynnego brytyjskiego dziennika „The Guardian” ogłosili, że rezygnują z zamieszczania reklam koncernów paliwowych oraz tych firm, które są w jakiś sposób związane z branżą paliwową. Jest to związane ze zmianami klimatycznymi.

Kierownictwo dziennika „The Guardian” zapowiedziało, że w wydaniu drukowanym, na stronie internetowej, a także w aplikacji mobilnej już więcej nie będą zamieszczane reklamy firm paliwowych oraz takich, które są związane z tym sektorem. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„The Guardian” w ten sposób nie chce promować koncernów, które przyczyniają się do pogarszania naszego klimatu. Jak zauważają przedstawiciele dziennika, firmy związane z przemysłem paliwowym często wykorzystują reklamę do tego, by pokazać opinii publicznej swoje rzekome działania na rzecz środowiska, co jest zwykłym greenwashingiem. 

Przedstawiciele dziennika zapowiedzieli też, że jednocześnie będą chcieli podnieść świadomość swoich czytelników na temat zmian klimatycznych, w związku z czym liczba materiałów poświęconych ochronie środowiska zostanie znacznie zwiększona. 

PS

Globalne ocieplenie, topnienie lodowców, pożary lasów – nie ma wątpliwości, to już nie zwykłe zmiany klimatu, a kryzys. Walkę z pogarszającym się stanem planety podejmują nie tylko organizacje środowiskowe, czy miłośnicy ekologii. Do akcji włączają się również duże, światowe korporacje.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij