Michał Szczerba objął stanowisko senior strategy plannera w Artegence

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michał Szczerba objął stanowisko senior strategy plannera w Artegence

Michał dołączył do Artegence z początkiem lutego i odpowiada za większość działań strategicznych dla klientów firmy. Przeszedł z agencji VMLY&R, w której także pełnił rolę senior strategy plannera.

Michał Szczerba z branżą marketingu związany jest od 2006 roku. Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji VMLY&R gdzie pracował przez ponad 3,5 roku. Zajmował się m.in. obsługą takich marek jak: tic-tac, Żywiec Zdrój, Bahlsen, adidas Originals, mBank czy 3M na polskim i globalnych rynkach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na jego koncie m.in. są nagrody Effie w tym – Grand Prix Effie za współudział w planowaniu kampanii „Dotrzymane obietnice” dla Prudential Polska oraz zeszłoroczny brąz otrzymany za launch marki LINK4 Mama „Nie bój się bać”.

Wcześniej pełnił stanowisko head of content w agencji Mediacom.

– Michał jest doświadczonym strategiem z mocnym portfolio i indywidualnym podejściem do wytyczania ścieżki komunikacji. Myślę, że świetnie odnajdzie się w naszym środowisku i jego zaangażowanie w projekty Artegence wpłynie na jeszcze lepsze efekty oraz jakość naszych działań – komentuje Łukasz Szmel, co-managing director w Artegence.

W Artegence Michał ściśle współpracuje z działem Kreacji, pod kierownictwem Adama Zdeba.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij