Klingspor to firma obecna na rynku narzędzi ściernych od blisko 130 i jako producent od samego początku stawia na rozwój, stając się prekursorem wielu innowacyjnych rozwiązań szlifierskich. Aktualnie należy do pięciu największych producentów materiałów ściernych na świecie, posiada 36 oddziałów produkcyjnych i ponad 50 tys. produktów w ofercie (narzędzia ścierne nasypowe, tarcze do cięcia i szlifowania, ściernice listkowe, narzędzia diamentowe, frezy, koronki wiertnicze etc.).
Do tej pory działania public relations polskiego oddziału Klingspor miały wąski zasięg. Zespół Wills zajmie się m.in. ich aktywizacją oraz przejmie opiekę nad komunikacją firmy w Internecie. Z ramienia Wills za projekt są odpowiedzialni Bogumiła Kurzeja i Maciej Nowak.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024