Nowa kampania Tommy Jeans celebruje wiosnę wspólnie z szóstką młodych muzycznych talentów

Marka Tommy Hilfiger przedstawia globalną kampanię reklamową Tommy Jeans na sezon wiosna 2020. Wystąpiło w niej różnorodne grono inspirujących muzyków, w tym Charli XCX, Channel Tres, Lolo Zouaï, VAVA, Xiuhtezcatl Martinez i Omar Apollo.
O autorze
1 min czytania 2020-02-04

Ambasadorzy kampanii Tommy Jeans wiosna 2020 wychodzą z ram swoich światów i przekraczają granice gatunków muzycznych, oczekiwań i tradycji, by bezkompromisowo wyrażać siebie. Połączeni przez dzielące ich różnice, budują wokół siebie prawdziwe społeczności oddanych fanów.

Kampania podąża za bohaterami do studia nagraniowego, na próbę przed koncertem czy we wspólną podróż. Wśród przygotowanych specjalnie dla użytkowników urządzeń mobilnych materiałów znalazły się także ekskluzywne wywiady z bohaterami, w których opowiadają o szukaniu własnej drogi w przemyśle muzycznym. Z rozmowy z każdym wykonawcą wybrzmiewa wielki optymizm, wiara we własne możliwości – zanim jeszcze uwierzył w nie świat – oraz bezwzględne pragnienie spełnienia marzeń.

W kampanii Tommy Jeans wiosna 2020 wystąpiła eklektyczna brytyjska wokalistka i autorka piosenek Charli XCX, która eksperymentuje z zarówno mainstreamowym popem, jak i alternatywą. Prowadzi także własną wytwórnię muzyczną Vroom Vroom. Kolejnym bohaterem jest, urodzony w Los Angeles, Channel Tres: znany z głębokiego głosu i rapu w stylu Zachodniego Wybrzeża. W kampanii wzięli udział także Lolo Zouaï – urodzona w Paryżu wokalistka, producentka i autorka piosenek, które łączą klimatyczną elektronikę z R&B i hip-hopem – chińska raperka VaVa oraz amerykański wokalista, gitarzysta i autor piosenek Omar Apollo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jednym z bohaterów kampanii Tommy Jeans wiosna 2020 jest również Xiuhtezcatl Martinez: młody raper i aktywista ekologiczny. Kampania z jego udziałem kontynuuje ambitną wizję marki Tommy’ego Hilfigera: tworzenia mody, która otwiera umysły i zamyka cykl obiegu surowców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wiosną 2020 r. do sprzedaży trafią modele dżinsów w 100% wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Wykonane zostały dzięki innowacyjnej technice odzyskiwania bawełny z fabrycznych skrawków tkanin i hotelowej pościeli. Do ich szycia zastosowano nici wyprodukowane z plastikowych butelek PET. Przyjazne środowisku produktu wykorzystują także bardziej ekologiczne guziki i nity – stworzone w procesie, który ogranicza ilość zużywanej wody i energii oraz chemikaliów. Po raz pierwszy w historii, w kolekcji Tommy Jeans wiosna 2020 pojawi się także seria wykonanych z recyklingu elastycznych dżinsów ze stretchem, które powstały przy użyciu odzyskanej gumy. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się