Nowa kampania Tommy Jeans celebruje wiosnę wspólnie z szóstką młodych muzycznych talentów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Tommy Jeans celebruje wiosnę wspólnie z szóstką młodych muzycznych talentów

Marka Tommy Hilfiger przedstawia globalną kampanię reklamową Tommy Jeans na sezon wiosna 2020. Wystąpiło w niej różnorodne grono inspirujących muzyków, w tym Charli XCX, Channel Tres, Lolo Zouaï, VAVA, Xiuhtezcatl Martinez i Omar Apollo.

Ambasadorzy kampanii Tommy Jeans wiosna 2020 wychodzą z ram swoich światów i przekraczają granice gatunków muzycznych, oczekiwań i tradycji, by bezkompromisowo wyrażać siebie. Połączeni przez dzielące ich różnice, budują wokół siebie prawdziwe społeczności oddanych fanów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania podąża za bohaterami do studia nagraniowego, na próbę przed koncertem czy we wspólną podróż. Wśród przygotowanych specjalnie dla użytkowników urządzeń mobilnych materiałów znalazły się także ekskluzywne wywiady z bohaterami, w których opowiadają o szukaniu własnej drogi w przemyśle muzycznym. Z rozmowy z każdym wykonawcą wybrzmiewa wielki optymizm, wiara we własne możliwości – zanim jeszcze uwierzył w nie świat – oraz bezwzględne pragnienie spełnienia marzeń.

W kampanii Tommy Jeans wiosna 2020 wystąpiła eklektyczna brytyjska wokalistka i autorka piosenek Charli XCX, która eksperymentuje z zarówno mainstreamowym popem, jak i alternatywą. Prowadzi także własną wytwórnię muzyczną Vroom Vroom. Kolejnym bohaterem jest, urodzony w Los Angeles, Channel Tres: znany z głębokiego głosu i rapu w stylu Zachodniego Wybrzeża. W kampanii wzięli udział także Lolo Zouaï – urodzona w Paryżu wokalistka, producentka i autorka piosenek, które łączą klimatyczną elektronikę z R&B i hip-hopem – chińska raperka VaVa oraz amerykański wokalista, gitarzysta i autor piosenek Omar Apollo.

Jednym z bohaterów kampanii Tommy Jeans wiosna 2020 jest również Xiuhtezcatl Martinez: młody raper i aktywista ekologiczny. Kampania z jego udziałem kontynuuje ambitną wizję marki Tommy’ego Hilfigera: tworzenia mody, która otwiera umysły i zamyka cykl obiegu surowców.

Wiosną 2020 r. do sprzedaży trafią modele dżinsów w 100% wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Wykonane zostały dzięki innowacyjnej technice odzyskiwania bawełny z fabrycznych skrawków tkanin i hotelowej pościeli. Do ich szycia zastosowano nici wyprodukowane z plastikowych butelek PET. Przyjazne środowisku produktu wykorzystują także bardziej ekologiczne guziki i nity – stworzone w procesie, który ogranicza ilość zużywanej wody i energii oraz chemikaliów. Po raz pierwszy w historii, w kolekcji Tommy Jeans wiosna 2020 pojawi się także seria wykonanych z recyklingu elastycznych dżinsów ze stretchem, które powstały przy użyciu odzyskanej gumy. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij