Od lutego 2020 r. Havas Media obsługuje mediowo hiszpańskie wydawnictwo RBA. W ramach nawiązanej współpracy startuje kampania promująca kolekcję Minerały Świata, która została przygotowana w partnerstwie z National Geographic. Kampania, opierająca się na spotach 10’’ i 15’’, potrwa w dniach 19-29 lutego i będzie prowadzona na antenach TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Albiñana Films i Studio Zet.
Havas Media wygrał przetarg na obsługę wydawnictwa RBA
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 13.02.2020
- 2 min czytania
0 udostepnień

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową wydawnictwa RBA. Marka startuje z kampanią promującą kolekcję Minerały Świata.