Na konsumentów czekają setki tysięcy Paszportów Księstwa Piwnego, które umożliwią m.in. wymianę zdobytych za zakupy punktów na produkty w sklepie internetowym. Akcja swym zasięgiem obejmie kilka tysięcy punktów gastronomicznych i sklepów detalicznych w Polsce.
Konsument, który zdobędzie Paszport Księstwa Piwnego i zarejestruje się na stronie www.ksiestwopiwne.pl otrzymuje dostęp do sklepu z gadżetami, benefitów i promocji w wybranych miejscach, oraz konkursów organizowanych przez markę Tyskie. Punkty otrzymane za zakup piwa marki Tyskie zapisywane są na indywidualnych kartach użytkownika za pomocą QR kodu skanowanego smartfonem przez sprzedawcę. Paszporty można zdobyć za pośrednictwem prasy lokalnej lub w wybranych punktach sprzedaży.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Podmiotem odpowiedzialnym za kompleksowe wdrożenie, implementację oprogramowania projektu oraz zarządzanie programem jest firma DATA SOLUTIONS. Program lojalnościowy jest elementem kampanii Księstwo Piwne, której autorem jest TEQUILA POLSKA.
Słuchaj podcastu NowyMarketing