Paszporty Księstwa Piwnego i QR kody w programie lojalnościowym marki Tyskie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Paszporty Księstwa Piwnego i QR kody w programie lojalnościowym marki Tyskie

QR kody, smartfony i e-sklep to narzędzia wykorzystane w najnowszym programie lojalnościowym marki Tyskie.

Na konsumentów czekają setki tysięcy Paszportów Księstwa Piwnego, które umożliwią m.in. wymianę zdobytych za zakupy punktów na produkty w sklepie internetowym. Akcja swym zasięgiem obejmie kilka tysięcy punktów gastronomicznych i sklepów detalicznych w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konsument, który zdobędzie Paszport Księstwa Piwnego i zarejestruje się na stronie www.ksiestwopiwne.pl otrzymuje dostęp do sklepu z gadżetami, benefitów i promocji w wybranych miejscach, oraz konkursów organizowanych przez markę Tyskie. Punkty otrzymane za zakup piwa marki Tyskie zapisywane są na indywidualnych kartach użytkownika za pomocą QR kodu skanowanego smartfonem przez sprzedawcę. Paszporty można zdobyć za pośrednictwem prasy lokalnej lub w wybranych punktach sprzedaży.

Podmiotem odpowiedzialnym za kompleksowe wdrożenie, implementację oprogramowania projektu oraz zarządzanie programem jest firma \DATA SOLUTIONS. Program lojalnościowy jest elementem kampanii Księstwo Piwne, której autorem jest TEQUILA POLSKA.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij