TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Paclan wprowadza na rynek nową, ekologiczną linię artykułów gospodarstwa domowego – For Nature

Papierowe worki na odpady żywnościowe, artykuły wykonane z przetworzonych butelek PET, z wiskozy, agawy, kukurydzy i bambusa marki Paclan już wkrótce pojawią się obok standardowych produktów w sklepach Auchan, Carrefour i Kaufland.
O autorze
2 min czytania 2020-02-17

Marka Paclan postanowiła jeszcze mocniej wpisać się w trend produkcji ekologicznej i jako jedna z pierwszych stworzyła całą linię produktów eko.

– Przywiązujemy ogromną wagę do ochrony środowiska. Jesteśmy liderem w zakresie przetwarzania śmieci pochodzących z gospodarstw domowych, czyli tzw. odpadów pokonsumenckich. Angażujemy się w różne ekologiczne inicjatywy i wdrażamy nowoczesne technologie. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie na rynek linii For Nature, składającej się z trzynastu artykułów, z których każdy jest w jakiś sposób przyjazny dla środowiska – podkreśla Marta Krokowicz, marketing manager marki Paclan.

Opakowania artykułów z nowej linii wykonane są z makulatury lub z papieru z certyfikatem FSC. A każdy produkt spełnia przynajmniej jeden z wymogów, jakie marka narzuciła sobie przy tworzeniu tej serii, a więc został wyprodukowany z:

  • tworzyw sztucznych pochodzących z recyklingu
  • materiałów naturalnych, takich jak m.in. kukurydza, agawa i wiskoza
  • zużytych butelek PET
  • materiałów biodegradowalnych, takich jak PLA (polilaktyd).

Czas dla natury

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W produktach z linii For Nature ekologiczne są zarówno artykuły gospodarstwa domowego, jak i ich opakowania. Klienci mają teraz do wyboru:

  • artykuły do gotowania i pieczenia takie jak: papier do pieczenia o długości 6m, filtry do kawy (80 sztuk), papierowe foremki do pieczenia (3 sztuki w opakowaniu) i folia aluminiowa o długości 15 m. Papier, filtry i foremki wykonane zostały z niebielonego papieru, a ich opakowania – podobnie jak kartonik i tuleja folii aluminiowej – zostały zrobione z makulatury FSC lub certyfikowanego papieru FSC.
  • artykuły do sprzątania takie jak: zmywak celulozowy (2 sztuki w opakowaniu), ściereczki z mikrofibry (3 sztuki w opakowaniu), ściereczki kuchenne (3 sztuki w opakowaniu), uniwersalna ścierka na rolce (40 sztuk na rolce) oraz czerwone rękawice gumowe (1 para). Każdy z tych produktów zasługuje na uwagę ze względu na skład. Fibra zmywaków kuchennych powstała z włókien agawy i butelek PET. Z odzyskanych butelek PET wykonane są również ściereczki z mikrofibry. Natomiast ściereczki kuchenne zrobione zostały z wiskozy i kukurydzy, a uniwersalne ściereczki na rolce – z włókien bambusa. Gumowe rękawice powstały z kauczuku pochodzącego z certyfikowanej plantacji FSC.
  • worki na śmieci – o pojemności 35 litrów (30 sztuk) i 60 litrów (20 sztuk) wyprodukowane z przetworzonych odpadów plastikowych. Worki nie zawierają barwników i dodatków zapachowych. Mają etykiety zrobione z papieru makulaturowego.
  • worki na odpady BIO – stojące worki na odpady BIO o pojemności 10 litrów (10 sztuk) i worki na odpady BIO o pojemności 12 litrów (15 sztuk). Pierwsze wykonano z papieru makulaturowego, drugie – z kwasu polimlekowego (PLA). Oba produkty są kompostowalne, a materiał wykorzystany do produkcji etykiety na workach z PLA to oczywiście papier z recyklingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing