Z okazji dnia singla Pizza Hut zachęcała do nagrania własnej piosenki, będącej jednocześnie muzycznym zamówieniem pizzy

Z okazji dnia singla Pizza Hut zachęcała do nagrania własnej piosenki, będącej jednocześnie muzycznym zamówieniem pizzy
Podczas gdy wszyscy żyją świętem zakochanych, Pizza Hut postanowiła się skupić na nieco mniej popularnym święcie. Z okazji dnia singla, który obchodzony był dzień po walentynkach, marka zachęcała swoich fanów do nagrania… własnego singla, będącego jednocześnie muzycznym zamówieniem pizzy.
O autorze
1 min czytania 2020-02-17

Z okazji tegorocznego dnia singla Pizza Hut postanowiła nieco inaczej zinterpretować nazwę tego święta, a dokładniej – w muzyczny sposób. Marka bowiem postanowiła dać swoim klientom okazję, by wykazali się odrobiną kreatywności i „nagrali singla na dzień singla”, czyli nietypowe zamówienie pizzy o muzycznym charakterze. Można śpiewać, rapować, wykorzystywać beatbox – wystarczy obudzić swojego artystycznego ducha. 

Pomocą może okazać się zamówienie, które specjalnie dla Pizza Hut, w swoim stylu nagrał Dezy – youtuber, który od 2011 roku prowadzi własny kanał, gdzie podejmuje się kreatywnych, muzycznych wyzwań. Na swoich filmach m.in. wydobywa dźwięki z nietypowych obiektów (puszka po napoju) czy też niespotykanych instrumentów (otamatone).

Muzyczny konkurs organizowany przez Pizza Hut wystartował 15 lutego br.. Uczestnicy mogą nadsyłać swoje zgłoszenia do 20 lutego, a już 24 lutego dowiemy się, czyje zamówienia pizzy okazały się najlepsze. Autorzy trzech najlepszych zgłoszeń otrzymają vouchery do wykorzystania w serwisie Eventim.pl. Dodatkowo Pizza Hut nagrodzi 5 osób bonami na trwający do 9 marca Festiwal Pizzy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W listopadzie 2018 roku Pizza Hut nawiązała współpracę z Toyotą i podczas targów Specialty Equipment Market Associations w Las Vegas zaprezentowała mobilną fabrykę pizzy, która nie tylko sama ją przygotowuje, ale też dostarczy pod wskazany adres.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach sponsoringu nad NFL w 2018 roku Pizza Hut wprowadziła nietypowe opakowania na pizzę, które służyły jako plansza do gry, gdy połączyło się je z aplikacją mobilną, wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się