Nałęczowianka wybrała ambasadorów spośród swoich pracowników

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nałęczowianka wybrała ambasadorów  spośród swoich pracowników

Nałęczowianka przypomina, jak ważne jest pragnienie – to w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto realizować. Dlatego Nałęczowianka postanowiła zapytać o pragnienia swoich pracowników i na podstawie zgłoszeń wybrać ambasadorów marki w social mediach.

„Porusz swoje pragnienia i pokaż, co Cię motywuje do działania” – przed takim wyzwaniem stanęli pracownicy Nałęczowianki. Na zwycięzców czekała nie tylko nagroda pieniężna na realizację pragnień, ale też możliwość udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia trafiają na kanały w mediach społecznościowych marki. W wyniku obrad jury wyłoniono pięcioro ambasadorów – pracowników zarówno zakładu rozlewniczego w Nałęczowie, jak i biura głównego w Warszawie:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Aleksandra Bartuzi, koordynator administracji magazynu, opowiada: „Moje pragnienia nie są zbyt wygórowane. Pragnę jedynie spędzać jak najwięcej czasu z tymi, których kocham, a najlepszym na to sposobem są wspólne wycieczki – zarówno piesze, jak i rowerowe”.
  • Patrycja Dombek-Wiśniewska, kierownik projektów innowacyjnych, która: „W wodzie czuje się jak… ryba w wodzie”, ponieważ uwielbia pływanie, żeglarstwo czy windsurfing, a na „suchym lądzie” wybiera taniec, jogę lub ćwiczenia na siłowni. 
  • Michał Kajpust, specjalista ds. logistyki dystrybucji, którego pragnieniem jest poprawa kondycji fizycznej, realizowana m.in. poprzez ćwiczenia na świeżym powietrzu. Jak podkreśla Michał: „Nałęczowianka nie tylko dostarcza mi właściwe nawodnienie, które jest tak ważne podczas treningu, ale też motywuje mnie do dalszego działania”.
  • Jarosław Korulczyk, kierownik ds. rozwoju klientów, pasjonuje się m.in. jazdą na nartach, nurkowaniem,  podróżami i poznawaniem nowych miejsc, a także motocyklami, które nie tylko dostarczają mu dawki adrenaliny, ale pomagają też dotrzeć do nieodkrytych jeszcze zakątków.  
  • Piotr Mirosław, planista utrzymania ruchu, pragnie pomagać zwierzętom i spędzać czas ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi.

– W naszej firmie pracuje wiele aktywnych osób, które rozwijają swoje zainteresowania i realizują pragnienia – zarówno te małe, jak i duże. Poprzez ten konkurs chcieliśmy ich za to docenić i ich w tym wspierać. Odzew bardzo pozytywnie nas zaskoczył, a wybór pięciorga ambasadorów naszej marki spośród tylu fantastycznych zgłoszeń był niezwykle trudny. To pokazuje, że Nałęczowianka to przede wszystkim wspaniali pracownicy, którzy mają w sobie pragnienie! – podsumowuje Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.

Efekty sesji zdjęciowej zwycięzców konkursu można zobaczyć na Facebooku i Instagramie marki. Działania stanowią element nowej kampanii towarzyszącej rebrandingowi Nałęczowianki, której motywem przewodnim jest hasło: „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje, że warto wierzyć w siebie, przekraczać własne granice i realizować cele, równocześnie dbając o właściwe nawodnienie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij