Triumph wprowadza innowacyjny biustonosz FIT SMART

Influencerzy z całej Europy zebrali się w Berlinie, by wziąć udział w ekskluzywnej premierze Fit Smart Bra – najnowszego modelu biustonosza marki Triumph. W wydarzeniu wzięły również udział bohaterki kampanii, zwróciły uwagę jak duże znaczenie ma idealnie dopasowująca się do nich bielizna.
O autorze
1 min czytania 2020-02-19

Goście Triumph Fit Smart Studio jako pierwsi mieli okazję zobaczyć nowy biustonosz Fit Smart Bra przed jego oficjalną premierą zaplanowaną na 26 lutego br. Fit Smart Studio zostało zaprojektowane tak, by fizycznie, w kreatywny sposób odtworzyć cztery innowacyjne zalety biustonosza, pozwalając kobietom zanurzyć się w interaktywnych strefach: komfortu, adaptacji, uniesienia i podtrzymania oraz idealnego dopasowania. Goście przechodzili przez poszczególne strefy, w tym puzzle ze zdjęć, ukazujące perfekcyjne dopasowanie, medytacyjny basen z piłkami, będący metaforą komfortu, stretching, demonstrujący uniesienie i podtrzymanie oraz warsztaty robienia kulek proteinowych, podczas których unikatowe kształty pokazywały jedyną w swoim rodzaju możliwość adaptacji biustonosza.

Kobiety od zawsze poszukują bielizny dopasowanej do unikalnego kształtu i rozmiaru swojego biustu. Jak wskazują jednak najnowsze badania, różnice w rozmiarach dotyczą nie tylko różnych kobiet – często zdarza się, że biust jednej i tej samej kobiety może zmieniać swój rozmiar. 7 na 10 kobiet przyznaje, że obserwuje zmiany w rozmiarze swoich piersi na przestrzeni tygodni, miesięcy czy lat. Fit Smart to biustonosz, który dopasowuje się do kobiecej sylwetki na każdym etapie jej życia.

– Marka Triumph chce zrozumieć ciągłą zmianę w kobiecym życiu. Biustonosz Fit Smart został zaprojektowany tak, by odpowiedzieć na codzienne potrzeby konsumentek. Z tego powodu to właśnie prawdziwe kobiety będą gwiazdami naszej kampanii i jestem dumna, że mogliśmy z nimi świętować premierę tego produktu w Berlinie. Triumph ma długą i bogatą historię tworzenia perfekcyjnie dopasowanej bielizny, która oferuje kobietom prawdziwe wsparcie, dając im siłę na każdy dzień – mówi Suzanne McKenna, global head of brand at Triumph International.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cechą charakterystyczną tego biustonosza są 4 proste i dopasowujące się do biustu rozmiary, stanowiące ciekawą alternatywę dla standardowej rozmiarówki. W praktyce odpowiadają one około 35 kombinacjom rozmiarów. Jest to możliwe dzięki specjalnie zaprojektowanej, elastycznej koronce 4D, miseczkom z elastycznej pianki 4D oraz inteligentnej konstrukcji wewnętrznej, które razem gwarantują doskonałe podtrzymanie i indywidualne dopasowanie do kształtu i rozmiaru biustu.

Kolekcja Design For Life by Triumph wraz z nowym biustonoszem Fit Smart będzie dostępna w wybranych salonach Triumph oraz na www.triumph.com już od 26 lutego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W momencie wprowadzenia na rynek, biustonosz Fit Smart będzie dostępny w czterech odcieniach: czarnym, beżowym, jasnoniebieskim i terracotta. Dzięki temu będzie się świetnie komponował z różnymi odcieniami skóry, stylizacjami czy okazjami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się