Prezenty Twoich marzeń - świąteczna kampania telewizyjna empik i empik.com

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Prezenty Twoich marzeń - świąteczna kampania telewizyjna empik i empik.com

Wraz z rozpoczynającym się sezonem świątecznych zakupów, wystartowała bożonarodzeniowa kampania telewizyjna sklepu internetowego empik.com i sieci salonów empik. Marki, oferujące klientom najszerszy wybór m.in. książek, muzyki i filmów, promują swoją ofertę pod hasłem: "Prezenty Twoich marzeń".

Kampania telewizyjna wystartowała 5 listopada br. i potrwa dwa tygodnie. Spot 15’’ jest emitowany w paśmie prime time, zarówno w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat, jak i w kanałach tematycznych AtMedia: AXN, AXN White, Filmbox, Foxlife, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Orange Sport, Sportklub, Stars TV, Universal Channel, CBS Reality i innych. Odsłony kampanii będzie można zobaczyć m.in. przy programach informacyjnych (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), Mega Hicie Polsatu, programie The Voice of Poland oraz najpopularniejszych serialach. Spot będzie również emitowany w salonach empik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

"Kampania ma na celu przypomnieć naszym stałym klientom i pokazać osobom, które dotychczas nie kupowały u nas świątecznych podarunków, że empik.com i salony empik to doskonałe miejsca na bożonarodzeniowe zakupy. W myśl hasła "Prezenty Twoich marzeń" prezentujemy najciekawsze propozycje prezentów z poszczególnych kategorii, wytypowane z myślą o różnych upodobaniach naszych klientów", wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu empik.com. Spot ma charakter produktowy.  

Marki empik i empik.com po raz pierwszy przygotowały wspólną kampanię telewizyjną. Za jej koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada dział marketingu i rozwoju biznesu empik.com. Jest to druga tak duża kampania telewizyjna sklepu internetowego empik.com po udanych działaniach promocyjnych w telewizji z okazji akcji „Powrót do szkoły z empik.com".

Spot można zobaczyć na kanale YouTube empik, pod adresem: 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij