TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Prezenty Twoich marzeń – świąteczna kampania telewizyjna empik i empik.com

Wraz z rozpoczynającym się sezonem świątecznych zakupów, wystartowała bożonarodzeniowa kampania telewizyjna sklepu internetowego empik.com i sieci salonów empik. Marki, oferujące klientom najszerszy wybór m.in. książek, muzyki i filmów, promują swoją ofertę pod hasłem: "Prezenty Twoich marzeń".
O autorze
1 min czytania 2013-11-06

Kampania telewizyjna wystartowała 5 listopada br. i potrwa dwa tygodnie. Spot 15’’ jest emitowany w paśmie prime time, zarówno w stacjach TVP1, TVP2 i Polsat, jak i w kanałach tematycznych AtMedia: AXN, AXN White, Filmbox, Foxlife, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, National Geographic Channel, Nat Geo Wild, Orange Sport, Sportklub, Stars TV, Universal Channel, CBS Reality i innych. Odsłony kampanii będzie można zobaczyć m.in. przy programach informacyjnych (Wiadomości, Panorama, Teleexpress), Mega Hicie Polsatu, programie The Voice of Poland oraz najpopularniejszych serialach. Spot będzie również emitowany w salonach empik.

„Kampania ma na celu przypomnieć naszym stałym klientom i pokazać osobom, które dotychczas nie kupowały u nas świątecznych podarunków, że empik.com i salony empik to doskonałe miejsca na bożonarodzeniowe zakupy. W myśl hasła „Prezenty Twoich marzeń” prezentujemy najciekawsze propozycje prezentów z poszczególnych kategorii, wytypowane z myślą o różnych upodobaniach naszych klientów”, wyjaśnia Dorota Bachman, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu empik.com. Spot ma charakter produktowy.  

Marki empik i empik.com po raz pierwszy przygotowały wspólną kampanię telewizyjną. Za jej koncepcję kreatywną i zakup mediów odpowiada dział marketingu i rozwoju biznesu empik.com. Jest to druga tak duża kampania telewizyjna sklepu internetowego empik.com po udanych działaniach promocyjnych w telewizji z okazji akcji „Powrót do szkoły z empik.com”.

Spot można zobaczyć na kanale YouTube empik, pod adresem: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj