Google Survey służy do przeprowadzania krótkich ankiet i zbierania reprezentatywnych wyników dla danych grupy odbiorców, przez co znacznie ułatwia indywidualne badania rynku i opinii wśród konsumentów. W zamian za wypełnienie ankiety użytkownik otrzymuje dostęp do płatnych treści na stronie lub premię do wykorzystania w sklepie Google Play. Kwestionariusz może być publikowany na stronach z sieci wydawców partnerskich Google oraz w dedykowanej aplikacji.
Certyfikat GMP Surveys umożliwia agencji SalesTube, a co za tym idzie jej klientom, dotarcie do odbiorców w 58 krajach na świecie. W ramach GMP i Surveys 360 będzie możliwe docieranie do użytkowników z list remarketingowych platform Google oraz do osób w konkretnych lokalizacjach na podstawie kodów pocztowych. Agencja zajmie się sprzedażą dostępu do platformy oraz wsparciem w budowaniu kwestionariuszy, konfiguracją badań i emisji oraz analizą wniosków i rekomendacji płynących z zebranych danych.
Zobacz również
– Badania konsumenckie są niezwykle ważnym elementem budowania strategii marketingowej. Dzięki nim możemy prowadzić tracking głównych wskaźników marki (jak np. świadomość, zamiar zakupu i lojalność), testować kreacje przed emisją, czy mierzyć skuteczność kampanii reklamowej – mówi Magdalena Niewiadomska, head of intelligence division w SalesTube.
– Certyfikat GMP Surveys pozwoli nam zaoferować klientom jeszcze szersze spektrum działań w ramach Google Marketing Platform, na przykład dotarcie do odbiorców przez listy remarketingowe, czego nie ma w ofercie konkurencja. Nie bez znaczenia jest też możliwość pracy w ramach jednego pakietu narzędzi. Spełniając wskazane przez Google kryteria, potwierdziliśmy umiejętności resellerskie i konsultingowe SalesTube, które stale rozwijamy – dodaje Jacek Józwiak, head of marketing platforms.
Doświadczenie zespołu SalesTube, który już dziś ma na swoim koncie blisko 200 sprzedanych licencji na 17 rynkach CEE, a także 170 wdrożeń technologii GMP/DoubleClick dla klientów wewnętrznych potwierdza także największa liczba specjalistów z certyfikatem trenerów Display&Video 360, najbardziej zaawansowanej i kompleksowej platformy (DSP). SalesTube jako jedna z niewielu polskich agencji dołączyła do grona pierwszych ekspertów z zakresu Actions on Google. Obecnie jest jednym z trzech oficjalnych resellerów GA360 w kraju i agencją z tytułem Google Analytics Certified Partner, potwierdzającym najwyższe kompetencje analityczne. Aż 4 spośród 24 trenerów w Europie reprezentuje właśnie SalesTube, który jest także liderem regionu CEE pod względem liczby zdanych egzaminów Blueprint Facebook Certified Planning Professional.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing