Burger King dumnie zaprezentował, jak pleśnieje jego burger

Burger King dumnie zaprezentował, jak pleśnieje jego burger
Spot zatytułowany „The Moldy Whooper” mógłby spokojnie stanowić swoistą antyreklamę dla jakiejkolwiek restauracji – przedstawia on bowiem pleśniejącego burgera. Lecz Burger King w ten sposób postanowił pokazać, że oferowany przez niego produkt nie zawiera konserwantów, ani też sztucznych barwników.
O autorze
1 min czytania 2020-02-21

Burger King postawił na niecodzienną reklamę, by zakomunikować swoim klientom, że jego flagowy produkt – czyli Whopper – nie zawiera konserwantów ani żadnych sztuczności. Marka stworzyła 45-sekundowy spot zatytułowany „The Moldy Whooper”, w którym klatka po klatce widać, jak pleśnieje burger. 

Marka Burger King w ten sposób pokazuje, że prawdziwe jedzenie prędzej czy później przestaje wyglądać apetycznie. 

Whoppery bez sztucznych barwników i konserwantów dostępne są na tę chwilę w 400 lokalach w całych Stanach Zjednoczonych. Do końca 2020 roku mają zostać wprowadzone we wszystkich tamtejszych restauracjach sieci.

Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Kilka dni temu Burger King wprowadził burgera inspirowanego lokalną tradycją. Już teraz we wszystkich restauracjach sieci w Poznaniu, mieszkańcy mogą zjeść pysznego burgera Whoppyra, wypełnionego złocistymi frytkami z pyr.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z okazji premiery trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” Burger King postanowił wprowadzić odwróconego do góry Whoppera, który nawiązywał do mrocznego, alternatywnego świata znanego dobrze fanom produkcji.