Burger King postawił na niecodzienną reklamę, by zakomunikować swoim klientom, że jego flagowy produkt – czyli Whopper – nie zawiera konserwantów ani żadnych sztuczności. Marka stworzyła 45-sekundowy spot zatytułowany „The Moldy Whooper”, w którym klatka po klatce widać, jak pleśnieje burger.
Marka Burger King w ten sposób pokazuje, że prawdziwe jedzenie prędzej czy później przestaje wyglądać apetycznie.
Zobacz również
Whoppery bez sztucznych barwników i konserwantów dostępne są na tę chwilę w 400 lokalach w całych Stanach Zjednoczonych. Do końca 2020 roku mają zostać wprowadzone we wszystkich tamtejszych restauracjach sieci.
Za realizację odpowiada agencja Ogilvy.
PS
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kilka dni temu Burger King wprowadził burgera inspirowanego lokalną tradycją. Już teraz we wszystkich restauracjach sieci w Poznaniu, mieszkańcy mogą zjeść pysznego burgera Whoppyra, wypełnionego złocistymi frytkami z pyr.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z okazji premiery trzeciego sezonu kultowego serialu Netfliksa „Stranger Things” Burger King postanowił wprowadzić odwróconego do góry Whoppera, który nawiązywał do mrocznego, alternatywnego świata znanego dobrze fanom produkcji.