Her image, her story: &Other Stories świętuje Dzień Kobiet serią ośmiu autoportretów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Her image, her story: &Other Stories świętuje Dzień Kobiet serią ośmiu autoportretów

&Other Stories już od siedmiu lat opowiada historie kobiet i celebruje różnorodne formy ich twórczości. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka zaprosiła dziewięć utalentowanych fotografek do stanięcia przed własnymi obiektywami.

Bohaterki projektu marki &Other Stories stworzyły serię autoportretów, które skłaniają do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Marka &Other Stories od zawsze wspiera kobiety w ich indywidualności. W tym roku chcieliśmy uczynić Międzynarodowy Dzień Kobiet prawdziwdzym świętem autoekspresji. Zaproponowaliśmy współpracę naszym ulubionym fotografkom: poprosiliśmy, aby opowiedziały swoje historię za pomocą autoportretów. Mamy nadzieję, że ich prace zainspirują nasze klientki do refleksji nad obrazem samych siebie oraz zachęcą do odkrycia tej pradawnej gałęzi sztuki na nowo – mówi Anna Nyrén, szefowa kolekcji specjalnych & Other Stories.

Gia Coppola, Wang Ziqian, Amanda Charchian, Grace Bukunmi, Lottermann & Fuentes, Wai Lin Tse, Laura Kampman i Ewa-Marie Rundquist to dziewięć utalentowanych fotografek, których prace i opowieści przedstawia & Other Stories.

Marka &Other Stories za pomocą projektu „Her image, her story” ma nadzieję zachęcić swoje klientki do refleksji nad obrazem samych siebie i dzielenia się własnymi autoportretami na Instagramie za pomocą hasztagu #herimageherstory.

Ponadto, marka zaprasza także do odkrycia prac dziewięciu fotografek: autoportretów dostępnych w limitowanej edycji plakatów. Zyski uzyskane z ich sprzedaży, a także 1 euro za każdy autoportret udostępniony w marcu br. na Instagramie z hasztagiem #herimageherstory, przekazane zostaną organizacji CARE, która walczy z ubóstwem obejmując kobiety i dziewczęta szczególną troską.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij