Bohaterki projektu marki &Other Stories stworzyły serię autoportretów, które skłaniają do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Marka &Other Stories od zawsze wspiera kobiety w ich indywidualności. W tym roku chcieliśmy uczynić Międzynarodowy Dzień Kobiet prawdziwdzym świętem autoekspresji. Zaproponowaliśmy współpracę naszym ulubionym fotografkom: poprosiliśmy, aby opowiedziały swoje historię za pomocą autoportretów. Mamy nadzieję, że ich prace zainspirują nasze klientki do refleksji nad obrazem samych siebie oraz zachęcą do odkrycia tej pradawnej gałęzi sztuki na nowo – mówi Anna Nyrén, szefowa kolekcji specjalnych & Other Stories.
Gia Coppola, Wang Ziqian, Amanda Charchian, Grace Bukunmi, Lottermann & Fuentes, Wai Lin Tse, Laura Kampman i Ewa-Marie Rundquist to dziewięć utalentowanych fotografek, których prace i opowieści przedstawia & Other Stories.
Marka &Other Stories za pomocą projektu „Her image, her story” ma nadzieję zachęcić swoje klientki do refleksji nad obrazem samych siebie i dzielenia się własnymi autoportretami na Instagramie za pomocą hasztagu #herimageherstory.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponadto, marka zaprasza także do odkrycia prac dziewięciu fotografek: autoportretów dostępnych w limitowanej edycji plakatów. Zyski uzyskane z ich sprzedaży, a także 1 euro za każdy autoportret udostępniony w marcu br. na Instagramie z hasztagiem #herimageherstory, przekazane zostaną organizacji CARE, która walczy z ubóstwem obejmując kobiety i dziewczęta szczególną troską.