Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Her image, her story: &Other Stories świętuje Dzień Kobiet serią ośmiu autoportretów

&Other Stories już od siedmiu lat opowiada historie kobiet i celebruje różnorodne formy ich twórczości. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka zaprosiła dziewięć utalentowanych fotografek do stanięcia przed własnymi obiektywami.
O autorze
1 min czytania 2020-03-02

Bohaterki projektu marki &Other Stories stworzyły serię autoportretów, które skłaniają do refleksji nad wyrażaniem siebie w najbardziej autentyczny sposób. Zachęcają inne kobiety do zrobienia tego samego: własnymi zdjęciami i opowieściami.

– Marka &Other Stories od zawsze wspiera kobiety w ich indywidualności. W tym roku chcieliśmy uczynić Międzynarodowy Dzień Kobiet prawdziwdzym świętem autoekspresji. Zaproponowaliśmy współpracę naszym ulubionym fotografkom: poprosiliśmy, aby opowiedziały swoje historię za pomocą autoportretów. Mamy nadzieję, że ich prace zainspirują nasze klientki do refleksji nad obrazem samych siebie oraz zachęcą do odkrycia tej pradawnej gałęzi sztuki na nowo – mówi Anna Nyrén, szefowa kolekcji specjalnych & Other Stories.

Gia Coppola, Wang Ziqian, Amanda Charchian, Grace Bukunmi, Lottermann & Fuentes, Wai Lin Tse, Laura Kampman i Ewa-Marie Rundquist to dziewięć utalentowanych fotografek, których prace i opowieści przedstawia & Other Stories.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj



Marka &Other Stories za pomocą projektu „Her image, her story” ma nadzieję zachęcić swoje klientki do refleksji nad obrazem samych siebie i dzielenia się własnymi autoportretami na Instagramie za pomocą hasztagu #herimageherstory.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto, marka zaprasza także do odkrycia prac dziewięciu fotografek: autoportretów dostępnych w limitowanej edycji plakatów. Zyski uzyskane z ich sprzedaży, a także 1 euro za każdy autoportret udostępniony w marcu br. na Instagramie z hasztagiem #herimageherstory, przekazane zostaną organizacji CARE, która walczy z ubóstwem obejmując kobiety i dziewczęta szczególną troską.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się