Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med stomatologia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Nie Do Ogarnięcia wygrywa przetarg na kampanię wizerunkową enel-med stomatologia

Wystartowała ogólnopolska kampania promująca usługi stomatologiczne centrum medycznego enel-med. Kampania prowadzona jest w największych polskich miastach i w internecie, a także we wszystkich klinikach enel-med stomatologia.

Celem działań jest wzmocnienie rozpoznawalności marki enel-med stomatologia w skali kraju jako centrum medycznego świadczącego od wielu lat usługi stomatologiczne na najwyższym poziomie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada Agencja Nie Do Ogarnięcia. W przetargu startowały 4 agencje.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij