TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Lidlowe ceny – Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk opowiadają o mądrym oszczędzaniu w nowej kampanii sieci Lidl

Co łączy postaci Mieszka I, Szewczyka i Jana Matejki? Na to pytanie odpowiedziała sieć Lidl Polska w najnowszej kampanii „Lidlowe ceny”. W humorystycznych spotach bohaterowie opowiadają o mądrym oszczędzaniu, czyli takim, w którym niska cena zawsze idzie w parze z wysoką jakością.
O autorze
0 min czytania 2020-03-09

Wraz z początkiem marca br. ruszyła nowa, utrzymana w zabawnej konwencji kampania „Lidlowe ceny”. W pierwszej, teaserowej fazie zostały przedstawione trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Dopiero w kolejnych odsłonach spotów widzowie dowiadują się, co łączy tych bohaterów – wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania. W ten sposób Lidl Polska chce podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną. 

Kampania jest realizowana w kanałach ATL i BTL od 3 marca 2020 r. Za jej realizację odpowiada agencja kreatywna GPD oraz agencja marketingu internetowego Performance Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj