Lidlowe ceny – Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk opowiadają o mądrym oszczędzaniu w nowej kampanii sieci Lidl

Co łączy postaci Mieszka I, Szewczyka i Jana Matejki? Na to pytanie odpowiedziała sieć Lidl Polska w najnowszej kampanii „Lidlowe ceny”. W humorystycznych spotach bohaterowie opowiadają o mądrym oszczędzaniu, czyli takim, w którym niska cena zawsze idzie w parze z wysoką jakością.
O autorze
0 min czytania 2020-03-09

Wraz z początkiem marca br. ruszyła nowa, utrzymana w zabawnej konwencji kampania „Lidlowe ceny”. W pierwszej, teaserowej fazie zostały przedstawione trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Dopiero w kolejnych odsłonach spotów widzowie dowiadują się, co łączy tych bohaterów – wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania. W ten sposób Lidl Polska chce podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną. 

Kampania jest realizowana w kanałach ATL i BTL od 3 marca 2020 r. Za jej realizację odpowiada agencja kreatywna GPD oraz agencja marketingu internetowego Performance Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj