Lidlowe ceny – Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk opowiadają o mądrym oszczędzaniu w nowej kampanii sieci Lidl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lidlowe ceny – Jan Matejko, Mieszko I i Szewczyk opowiadają o mądrym oszczędzaniu w nowej kampanii sieci Lidl

Co łączy postaci Mieszka I, Szewczyka i Jana Matejki? Na to pytanie odpowiedziała sieć Lidl Polska w najnowszej kampanii „Lidlowe ceny”. W humorystycznych spotach bohaterowie opowiadają o mądrym oszczędzaniu, czyli takim, w którym niska cena zawsze idzie w parze z wysoką jakością.

Wraz z początkiem marca br. ruszyła nowa, utrzymana w zabawnej konwencji kampania „Lidlowe ceny”. W pierwszej, teaserowej fazie zostały przedstawione trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Dopiero w kolejnych odsłonach spotów widzowie dowiadują się, co łączy tych bohaterów – wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania. W ten sposób Lidl Polska chce podkreślić, że prawdziwe okazje to takie, które łączą wysoką jakość z niską ceną. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania jest realizowana w kanałach ATL i BTL od 3 marca 2020 r. Za jej realizację odpowiada agencja kreatywna GPD oraz agencja marketingu internetowego Performance Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij