Żywiec wprowadza dwie nowe piwne specjalności: do sprzedaży trafiają Żywiec Wiedeński Lager i Żywiec Pszeniczne IPA

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów browarnicy z Żywieckiej Szkoły Piwowarskiej uwarzyli właśnie dwa nowe piwa, będące interpretacją klasycznych stylów piwnych – Żywiec Wiedeński Lager oraz Żywiec Pszeniczne IPA.
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

W tym roku do sprzedaży trafiły aż dwa nowe piwa. Pierwsze z nich to lager w stylu wiedeńskim o ciemnozłotej barwie. Cechuje je słodowy aromat i bogaty smak z wyczuwalną, niewielką goryczką. 

Żywiec Pszeniczne IPA to orzeźwiające połączenie piwa pszenicznego i aromatycznego piwa IPA z trzema nowofalowymi chmielami: FALCONER’S FLIGHT, AMARILLO i CHINOOK. Nadają one piwu charakterystycznej goryczki oraz chmielowego aromatu. W tym chmielonym na zimno piwie zdecydowanie wyczuwalne są cytrusowe nuty. 

Nowe piwa dostępne są od marca br. w butelce zwrotnej 500 ml. Będzie ich można spróbować również w Ambasadach Żywca (lista lokali na stronie). Piwne specjalności pojawią się na rynku w odświeżonych opakowaniach, których celem jest zaprezentowanie charakteru produktu. 

Wprowadzeniu na rynek piw Żywiec Wiedeński Lager i Żywiec Pszeniczne IPA towarzyszyć będą działania reklamowe w TV, internecie i mediach społecznościowych oraz PR. Dodatkowo, w wybranych punktach sprzedaży, pojawią się dedykowane materiały POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację marki odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w mediach społecznościowych prowadzi agencja VMLY&R, a działania BLT – agencja Just. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing