TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolekcja stworzona przez kobiety dla kobiet od The North Face

The North Face wspiera kobiety od ponad 50 lat. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka wypuściła wyjątkową serię koszulek oraz toreb, które po raz pierwszy zostały zaprojektowane i wyprodukowane tylko przez kobiety i wyłącznie dla kobiet.
O autorze
1 min czytania 2020-03-09

The North Face wspiera kobiety od ponad 50 lat. Daje im możliwości, by dokonywały zmian na lepsze – począwszy od sponsorowania pierwszej, całkowicie kobiecej wyprawy na Annapurnę w 1978 roku, a skończywszy na wspieraniu Margo Hayes podczas jej zmagań, by stać się pierwszą kobietą w gronie wspinaczy 9a+.

Najnowsza kolekcja z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet to kolejny krok w tym kierunku. Po raz pierwszy w historii marki została ona zaprojektowana i wyprodukowana tylko przez kobiety, wyłącznie dla kobiet.

Linia jest jednym z pierwszych zamówień zrealizowanych w nowej fabryce w Jordanii, która zatrudnia jedynie kobiety. Jej pomysłodawczynią jest Oryana Awaisheh, która zaczynała jako tłumaczka, a teraz pracuje na stanowisku managera zarządzającego w fabryce Jerash Garment Factory. Obecnie fabryka zapewnia ponad 500 nowych stanowisk oraz niezliczone możliwości dla kobiet i ich rodzin.

Portrety niezwykłych kobiet zaangażowanych w tworzenie kolekcji uchwyciła brytyjska fotografka Holly-Marie Cato. W sesji wizerunkowej towarzyszą im także bardziej znane twarze, takie jak choćby Jess Glynn, która po raz pierwszy wystąpiła w roli ambasadorki The North Face.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jess dołączyła do kampanii promującej odkrywczynie i sportsmenki The North Face z całej Europy. Każda z kobiet, będąca dzisiaj muzyczką, artystką, biznesmenką czy sportsmenką musiała przecież przezwyciężyć liczne wyzwania, które napotkała na swojej drodze, podważając na swój sposób status quo. W rolach kobiecych ambasadorek kolekcji znalazły się także mistrzyni świata we freeridzie Marion Haerty, londyńska poszukiwaczka przygód Sofia Jin czy kaskaderka Marie Maroum.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja składa się z t-shirtów w odważnych kolorach IWD oraz dużych materiałowych toreb. Koszulki mają inspirować kobiety do odkrywania. Na ich froncie znajduje się fotografia pochodząca z archiwum parku Yosemite, przedstawiająca odważne kobiety na krawędzi klifu, które wspięły się na niego w długich sukienkach i obcasach.

Marka The North Face z dumą wspiera International Women’s Day. Kolekcja dostępna jest online oraz w wybranych sklepach The North Face.