Przez 20 lat twórcy The Sims z dumą zachęcali fanów do wyrażania siebie, zarówno w rzeczywistości, jak i w życiu wirtualnym. The Sims bez ustanku celebruje i zachęca graczy do pogrywania z życiem – od poszerzenia możliwości reprezentacji niebinarności płci i uhonorowania różnorodnych kultur z różnych zakątków świata aż po udział w zabawnych wyzwaniach związanych z mediami społecznościowymi.
Do najnowszej odsłony kampanii EA „Pogrywaj z życiem” dołączył Adam Zdrójkowski (Rodzinka.pl, The Voice of Poland), który namawia fanów do wyzwolenia kreatywności i radości w The Sims 4. W kampanii obok Adama pojawiają się także międzynarodowe gwiazdy – brytyjski YouTuber i filmowiec Joe Sugg, niemiecka YouTuberka i aktywistka na rzecz społeczności LGBTQ+ Melina Sophie, francuski piosenkarz Bilal Hassani oraz amerykańska piosenkarka i aktorka Vanessa Hudgens! Razem pokażą, jakie nieskończone możliwości czekają na graczy i jak mogą kreować niesamowite scenariusze dla tworzonych postaci.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach kampanii powstały wzorowane na gwiazdach wyjątkowe Simy, które można pobrać ze strony The Sims oraz z galerii online w grze.
Więcej informacji na temat kampanii „Pogrywaj z życiem” można znaleźć na oficjalnej stronie serii The Sims.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024