Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adam Zdrójkowski obok światowych gwiazd w kampanii The Sims

Do najnowszej odsłony kampanii EA „Pogrywaj z życiem” promującej grę The Sims dołączył polski aktor Adam Zdrójkowski.
O autorze
1 min czytania 2020-03-12

Przez 20 lat twórcy The Sims z dumą zachęcali fanów do wyrażania siebie, zarówno w rzeczywistości, jak i w życiu wirtualnym. The Sims bez ustanku celebruje i zachęca graczy do pogrywania z życiem – od poszerzenia możliwości reprezentacji niebinarności płci i uhonorowania różnorodnych kultur z różnych zakątków świata aż po udział w zabawnych wyzwaniach związanych z mediami społecznościowymi.

Do najnowszej odsłony kampanii EA „Pogrywaj z życiem” dołączył Adam Zdrójkowski (Rodzinka.pl, The Voice of Poland), który namawia fanów do wyzwolenia kreatywności i radości w The Sims 4. W kampanii obok Adama pojawiają się także międzynarodowe gwiazdy – brytyjski YouTuber i filmowiec Joe Sugg, niemiecka YouTuberka i aktywistka na rzecz społeczności LGBTQ+ Melina Sophie, francuski piosenkarz Bilal Hassani oraz amerykańska piosenkarka i aktorka Vanessa Hudgens! Razem pokażą, jakie nieskończone możliwości czekają na graczy i jak mogą kreować niesamowite scenariusze dla tworzonych postaci.

W ramach kampanii powstały wzorowane na gwiazdach wyjątkowe Simy, które można pobrać ze strony The Sims oraz z galerii online w grze.

Więcej informacji na temat kampanii „Pogrywaj z życiem” można znaleźć na oficjalnej stronie serii The Sims.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj