TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wavemaker z nowym pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Wavemaker posługuje się od dzisiaj nową identyfikacją wizualną. Odświeżenie marki wiąże się z nowym sposobem pracy agencji wpisującym się w ideę „pozytywnej prowokacji”.
O autorze
0 min czytania 2020-03-13

W duchu pozytywnej prowokacji (Positive Provocation) utrzymane jest nowe pozycjonowanie Wavemaker, globalnej agencji mediowej, części GroupM. Agencja od dziś posługuje się nowym logo i identyfikacją wizualną. Wprowadziła też nową metodykę pracy – Provocative Planning, która odwołuje się m.in. do kwestionowania schematów, poszukiwania nieoczywistych obszarów wzrostu dla obsługiwanych marek i twórczego wykorzystania nowych technologii.

Wavemaker globalnie zatrudnia 7600 pracowników, polski zespół agencji liczy 300 specjalistów z różnych dziedzin marketingu (planowanie i zakup mediów, analityka, badania, tworzenie treści). Globalnym szefem Wavemaker od września ub.r. jest Toby Jenner. W Polsce agencją zarządza od roku Paweł Gala.