TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

POLOzaury, czyli RTM w dobie KORONAwirusa

W piątek 13 marca br. na kanale YouTube POLOmarketu pojawił się odcinek specjalny: „POLOzaury kontra wirusy”. W ciągu 30 sekund dzieci dowiedziały się, że nie warto panikować, ale dbanie o higienę jest ważne.
O autorze
1 min czytania 2020-03-17

Dla wielu dzieci pandemia, którą epatują wszystkie media to stan zagrożenia, którego nie rozumieją. POLOmarket, na którego zlecenie powstało to krótkie wideo, postanowił uspokoić dzieci i rodziców, a przy okazji trochę wszystkich rozweselić.

Treści wideo dla maluchów najwyższej próby

Z POLOzaurowej serii powstał już odcinek „Szalony lot”, w którym w nienachalny sposób tłumaczymy dlaczego warto się uczyć i słuchać, tych którzy wiedzą więcej od nas.

„Noc w markecie” opowiada o dobrych nawykach żywieniowych i o tym, że słodycze są dobre, ale nie w nadmiarze.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wczoraj wieczorem (16.03) miała miejsce premiera odcinka „Piosenka z Pędziwiatrami”, w którym pokazano, jak ważna jest grupa rówieśnicza, która daje wsparcie i co robić, kiedy dzieci w domu się nudzą. Co robić? Najlepiej sobie pośpiewać.

Wartościowa treść wideo dla dzieci i rodziców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Bardzo nam zależy, by odcinki były nie tylko zabawne i atrakcyjne, ale także pomagały rozwiązywać konkretne problemy maluchów i ich opiekunów. I tak w pierwszym odcinku podjęliśmy temat „nadmiernego spożywania słodyczy przez dzieci. W odcinku z lataniem pokazaliśmy m.in.: dlaczego warto się uczyć i jak ważne jest pomaganie sobie w trudnych chwilach. Chcemy mówić też o wartościach uniwersalnych, dotyczących wszystkich pokoleń. Dlatego np. nasi bohaterowie uczą dzieci oszczędzania wody i energii. Ma być fajnie, ale i mądrze. Ufamy, że rodzice to docenią – mówi Piotr Mikulski z MOSQI.TO, autor piosenki oraz scenariuszy.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Aby mieć pewność, że przygotowujemy treści odpowiednie dla małych widzów, scenariusze kolejnych odcinków konsultujemy z dziecięcą psycholog, Aleksandrą Beltą-Iwacz – dodaje Krzysztof Szultka szef marketingu POLOmarketu.

Parę słów o bohaterach

POLOzaury to prawdziwy miks osobowości, jest wśród nich: energiczny Leo, zawsze dobrze przygotowana i pilna Ines, dwóch zadziornych braci – Arek i Darek, Róża, która jest troszkę nieśmiała, ale zawsze zaskakuje widza bystrością umysłu, Nela, która lubi przyrodę no i ulubieniec wszystkich – Maciuś. Maciuś jest prawdziwym śpiochem i romantykiem, może dlatego gubi się w każdym odcinku. Po prostu nie da się ich nie lubić. 

Autorem koncepcji, scenariusza oraz stroną odpowiedzialną za realizację są szaleńcy z MOSQI.TO. Szaleńcy, bo tempo pracy jest zabójcze i format bardzo wymagający, ale kto z nas nie chciałby wrócić do dzieciństwa i mapetów? ;).

POLOzaury to pierwsza autorska akcja lojalnościowa POLOmarketu, która jest początkiem długofalowego projektu komunikacji marketingowej skierowanego do rodziców i dzieci.