POLOzaury, czyli RTM w dobie KORONAwirusa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
POLOzaury, czyli RTM w dobie KORONAwirusa

W piątek 13 marca br. na kanale YouTube POLOmarketu pojawił się odcinek specjalny: „POLOzaury kontra wirusy”. W ciągu 30 sekund dzieci dowiedziały się, że nie warto panikować, ale dbanie o higienę jest ważne.

Dla wielu dzieci pandemia, którą epatują wszystkie media to stan zagrożenia, którego nie rozumieją. POLOmarket, na którego zlecenie powstało to krótkie wideo, postanowił uspokoić dzieci i rodziców, a przy okazji trochę wszystkich rozweselić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Treści wideo dla maluchów najwyższej próby

Z POLOzaurowej serii powstał już odcinek „Szalony lot”, w którym w nienachalny sposób tłumaczymy dlaczego warto się uczyć i słuchać, tych którzy wiedzą więcej od nas.

„Noc w markecie” opowiada o dobrych nawykach żywieniowych i o tym, że słodycze są dobre, ale nie w nadmiarze.

Wczoraj wieczorem (16.03) miała miejsce premiera odcinka „Piosenka z Pędziwiatrami”, w którym pokazano, jak ważna jest grupa rówieśnicza, która daje wsparcie i co robić, kiedy dzieci w domu się nudzą. Co robić? Najlepiej sobie pośpiewać.

Wartościowa treść wideo dla dzieci i rodziców.

– Bardzo nam zależy, by odcinki były nie tylko zabawne i atrakcyjne, ale także pomagały rozwiązywać konkretne problemy maluchów i ich opiekunów. I tak w pierwszym odcinku podjęliśmy temat „nadmiernego spożywania słodyczy przez dzieci. W odcinku z lataniem pokazaliśmy m.in.: dlaczego warto się uczyć i jak ważne jest pomaganie sobie w trudnych chwilach. Chcemy mówić też o wartościach uniwersalnych, dotyczących wszystkich pokoleń. Dlatego np. nasi bohaterowie uczą dzieci oszczędzania wody i energii. Ma być fajnie, ale i mądrze. Ufamy, że rodzice to docenią – mówi Piotr Mikulski z MOSQI.TO, autor piosenki oraz scenariuszy.

– Aby mieć pewność, że przygotowujemy treści odpowiednie dla małych widzów, scenariusze kolejnych odcinków konsultujemy z dziecięcą psycholog, Aleksandrą Beltą-Iwacz – dodaje Krzysztof Szultka szef marketingu POLOmarketu.

Parę słów o bohaterach

POLOzaury to prawdziwy miks osobowości, jest wśród nich: energiczny Leo, zawsze dobrze przygotowana i pilna Ines, dwóch zadziornych braci – Arek i Darek, Róża, która jest troszkę nieśmiała, ale zawsze zaskakuje widza bystrością umysłu, Nela, która lubi przyrodę no i ulubieniec wszystkich – Maciuś. Maciuś jest prawdziwym śpiochem i romantykiem, może dlatego gubi się w każdym odcinku. Po prostu nie da się ich nie lubić. 

Autorem koncepcji, scenariusza oraz stroną odpowiedzialną za realizację są szaleńcy z MOSQI.TO. Szaleńcy, bo tempo pracy jest zabójcze i format bardzo wymagający, ale kto z nas nie chciałby wrócić do dzieciństwa i mapetów? ;).

POLOzaury to pierwsza autorska akcja lojalnościowa POLOmarketu, która jest początkiem długofalowego projektu komunikacji marketingowej skierowanego do rodziców i dzieci.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij