TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Awanse na kluczowe stanowiska w Adrino

Adrino, polska sieć reklamy native i rich media, poinformowała o awansach w firmie. Nowe stanowiska otrzymali: Dorota Łoboda-Kąkowicz, która została managing directorem, Michał Jankowski, obecnie head of agency sales oraz Daniel Franc, awansowany na funkcję head of direct sales.
O autorze
1 min czytania 2020-03-19

Dorota Łoboda-Kąkowicz w branży marketingowej pracuje od 2009 roku. Swoje dotychczasowe doświadczenie zdobywała między innymi w GroupM oraz w Mindshare. Do Grupy Netsprint, której częścią jest Adrino, dołączyła w 2017 roku jako head of strategy division. Dorota Łoboda-Kąkowicz jako managing director odpowiada za pracę organizacyjną, modernizację produktu, wdrażania nowych rozwiązań, technologii oraz narzędzi w ramach portfolio produktowego Adrino, zarówno tych mobile jak i desktop.

Michał Jankowski marketingiem zajmuje się od 2010r. W swojej karierze zawodowej pracował między innymi dla GG Network oraz Gremi Media. Z Adrino jest związany od 4 lat, wcześniej jako team leader w dziale sprzedaży agencyjnej. Od marca 2020 jako head of agency sales, jest odpowiedzialny za pracę i rozwój działu sprzedaży agencyjnej, a także negocjacje z domami mediowymi.

Daniel Franc z mediami związany jest od 2008 roku. Pierwsze kroki stawiał w radiu Roxy, następnie pracował w Gazecie Wyborczej, Gazeta.pl oraz Stroer Digital. W 2018 roku dołączył do Adrino, gdzie początkowo kierował działem klientów kluczowych. Od marca tego roku objął funkcję head of direct sales, a do jego obowiązków należy nadzór i rozwój działu sprzedaży bezpośredniej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj