Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję z kreskówkowymi gwiazdami popkultury

marka Tommy Hilfiger oraz Warner Bros. Consumer Products prezentują kolekcję kapsułową Tommy Jeans Looney Tunes dla dorosłych i dzieci. Tradycja współpracy marki Tommy Jeans ze światem popkultury pozwoliła kolejny raz połączyć amerykańską modę i rozrywkę.
O autorze
1 min czytania 2020-03-20

Kolekcja Tommy Jeans Looney Tunes została zaprojektowana w streetwearowym stylu, który przybliża legendarne postaci Warner Bros. – Królika Bugsa, Kaczora Duffy, Kanarka Tweety, Kota Sylwestra, Diabła Tasmańskiego, Wiluś E. Kojota i Strusia Pędziwiatra nowym pokoleniom. Niezapomniane postaci są doskonałymi ikonami wartości marki Tommy Jeans: odwagi, śmiałości, różnorodności i autentyczności. Tak samo jak fanów Tommy Jeans, łączy ich indywidualizm – nie identyczność.

W skład kolekcji wchodzą zabawne ubrania, takie jak bluza o swobodnym kroju z logo kolekcji, dostępna w wersji szarej, granatowej i jasnoróżowej, skrócona bluza z kapturem, basenowe klapki, plecak czy rybacki kapelusz, które zostały pokryte specjalnym nadrukiem Looney Tunes. Podstawą miejskiego stylu będą też sportowe sneakersy, nerka, dresowe spodnie i dżinsowa kurtka. Wszystkie projekty doskonale uzupełnią garderobę kolekcjonerów – pewnych siebie klientów, którzy w cyfrowym świecie czują się jak w domu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozszerzeniem współpracy jest dziecięca linia Tommy Jeans Looney Tunes. Dla dziewczynek przygotowano błękitne ogrodniczki i dżinsową kurtkę w klasycznym stylu Hilfigera. Chłopcy mogą cieszyć się dresowymi spodniami, sweterkami i bluzą z kapturem – oczywiście ze zwierzakami Looney Tunes. Do tego koszulki i akcesoria: nerka, plecak i kapelusz – idealne dla każdego małego klienta i klientki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kampanii kolekcji, której zdjęć autorem jest Jack Henry Bridgland, wystąpili urodzeni w Wielkiej Brytanii muzycy Jesse James Solomon i Joy Crookes. Artysta multimedialny Francois Dourlen stworzył także materiały promocyjne w swoim charakterystycznym stylu „smARTphone”. Dzięki ekranowi iPhone’a kreskówkowi bohaterowe Dourlen’a budzą się do życia w codziennych sytuacjach i rzeczywistych miejscach.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się