Papaya Young Directors ogłasza finalistów. Nowy harmonogram konkursu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Papaya Young Directors ogłasza finalistów. Nowy harmonogram konkursu

Ponad 1500 złożonych eksplikacji z 20 krajów, 54 członków jury ze świata filmu i reklamy, oraz wielogodzinne obrady, które w ostatnich dniach odbywały się online. Znamy finalistów 7. edycji konkursu Papaya Young Directors.

Podczas tegorocznej odsłony konkursu powstanie rekordowa liczba 23 filmów: 14 w kategorii Branded Stories, 3 w Music Stories i 6 w debiutującej kategorii – Instagram Stories. Spoty zrealizują zespoły z Polski, Wielkiej Brytanii, Czech oraz Ukrainy. Twórcy ruszą na plan w czerwcu – w świetle aktualnych wydarzeń zespół Papaya Young Directors zmienił regulamin konkursu w zakresie jego harmonogramu – finaliści będą mieli dłuższy czas na realizację filmów. Finał planowany na 30 maja, przeniesiono na jesień 2020.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bezpieczeństwo i zdrowie naszych finalistów jest dla nas bardzo ważne. Aby jednocześnie zapewnić im szansę na wyprodukowanie jakościowych filmów oraz uzyskanie odpowiedniego wsparcia produkcyjnego, wydłużyliśmy czas realizacji konkursowych filmów. Wykorzystamy te dodatkowe miesiące na konsultacje i sesje mentorskie dla naszych reżyserów, tak aby poświęcić ten czas na rozwój projektów – powiedział Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films oraz pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors.

W ciągu najbliższych miesięcy na stronie www.papayayoungdirectors.com pojawią się liczne artykuły pomocnicze i edukacyjne dla twórców, uniwersalne treści przedstawiające kulisy pracy na planie oraz materiały partnerów głównych.

Partnerami głównymi 7. edycji konkursu są: Coca-Cola, Allegro, PZU, DPD, Decathlon, Rossmann, Tyskie, Durex, Kayax oraz Facebook.

Konkurs wspierają także: Chimney, Heliograf, PSC, Panavision, Efektura, CPC, Audionetwork, Ströer, Papaya Films Academy, Filmweb, Cojestgrane24, Papaya.rocks, Radio Kampus, GoOut, Newsweek, Noizz, Vogue i Spoiler Master.

Lista finalistów 7. edycji konkursu PYD dostępna jest na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij