Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Papaya Young Directors ogłasza finalistów. Nowy harmonogram konkursu

Ponad 1500 złożonych eksplikacji z 20 krajów, 54 członków jury ze świata filmu i reklamy, oraz wielogodzinne obrady, które w ostatnich dniach odbywały się online. Znamy finalistów 7. edycji konkursu Papaya Young Directors.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

Podczas tegorocznej odsłony konkursu powstanie rekordowa liczba 23 filmów: 14 w kategorii Branded Stories, 3 w Music Stories i 6 w debiutującej kategorii – Instagram Stories. Spoty zrealizują zespoły z Polski, Wielkiej Brytanii, Czech oraz Ukrainy. Twórcy ruszą na plan w czerwcu – w świetle aktualnych wydarzeń zespół Papaya Young Directors zmienił regulamin konkursu w zakresie jego harmonogramu – finaliści będą mieli dłuższy czas na realizację filmów. Finał planowany na 30 maja, przeniesiono na jesień 2020.

– Bezpieczeństwo i zdrowie naszych finalistów jest dla nas bardzo ważne. Aby jednocześnie zapewnić im szansę na wyprodukowanie jakościowych filmów oraz uzyskanie odpowiedniego wsparcia produkcyjnego, wydłużyliśmy czas realizacji konkursowych filmów. Wykorzystamy te dodatkowe miesiące na konsultacje i sesje mentorskie dla naszych reżyserów, tak aby poświęcić ten czas na rozwój projektów – powiedział Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films oraz pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors.

W ciągu najbliższych miesięcy na stronie www.papayayoungdirectors.com pojawią się liczne artykuły pomocnicze i edukacyjne dla twórców, uniwersalne treści przedstawiające kulisy pracy na planie oraz materiały partnerów głównych.

Partnerami głównymi 7. edycji konkursu są: Coca-Cola, Allegro, PZU, DPD, Decathlon, Rossmann, Tyskie, Durex, Kayax oraz Facebook.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs wspierają także: Chimney, Heliograf, PSC, Panavision, Efektura, CPC, Audionetwork, Ströer, Papaya Films Academy, Filmweb, Cojestgrane24, Papaya.rocks, Radio Kampus, GoOut, Newsweek, Noizz, Vogue i Spoiler Master.

Lista finalistów 7. edycji konkursu PYD dostępna jest na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się