Od dżinsów po akcesoria – dżinsy pochodzące z odpowiedzialnych źródeł są trwałe, a dżinsy bez nitów ułatwiają recykling. Natomiast asortyment dziecięcych spodni został zaprojektowany tak, aby można je było oddać po wyrośnięciu z nich.
W przypadku odzieży damskiej kolekcja obejmuje innowacyjne kroje, takie jak: niezbędne zwężane jeansy z wysokim stanem i średnim stanem. Asortyment męski obejmuje cienkie, proste i szerokie elementy odzieży jeansowej. Podwójne szwy, naszywane kieszenie i podwinięte detale na nowo tworzą klasyczne kroje.
Zobacz również
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]