Krakowskie marki odzieżowe postanowiły pomóc szpitalom w Krakowie, ponieważ to właśnie to miasto jest najbliższe ich sercom i właśnie tutaj prowadzą swoje firmy. Jednak już teraz wiadomo, że fartuchy otrzymają również inne potrzebujące szpitale, nie tylko z Krakowa. Jednocząc swoje wspólne siły i doświadczenie w branży odzieżowej, Reporter Young i Greenpoint chcą wspomóc personel medyczny. Zdecydowały się na uszycie fartuchów ochronnych, ze względu na ich ogromne zapotrzebowanie i niską dostępność. Dysponując własną szwalnią, ruszają z produkcją już teraz i jak najszybciej przekażą je szpitalom.
Pomoc nie kończy się tylko na przekazaniu fartuchów ochronnych, ponieważ Reporer Young uruchomił także akcję #zostajewdomuzRY, skierowaną do młodzieży i ich rodziców, która zachęca ich do pozostania w domach i inspiruje do tego, w jaki sposób mogą kreatywnie spędzić ten nietypowy czas w domu. Akcja spotkała się z odzewem wśród najmłodszego pokolenia, które wykazało się ogromną świadomością i chęcią szerzenia pozytywnej postawy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024