Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reporter Young i Greenpoint szyją fartuchy ochronne dla polskiej służby zdrowia

Do walki z koronawirusem włączają się także krakowskie marki odzieżowe – Reporter Young i Greenpoint. Firmy zdecydowały się wesprzeć służbę zdrowia i uszyć darmowe fartuchy ochronne dla szpitali.
O autorze
1 min czytania 2020-03-23

Krakowskie marki odzieżowe postanowiły pomóc szpitalom w Krakowie, ponieważ to właśnie to miasto jest najbliższe ich sercom i właśnie tutaj prowadzą swoje firmy. Jednak już teraz wiadomo, że fartuchy otrzymają również inne potrzebujące szpitale, nie tylko z Krakowa. Jednocząc swoje wspólne siły i doświadczenie w branży odzieżowej, Reporter Young i Greenpoint chcą wspomóc personel medyczny. Zdecydowały się na uszycie fartuchów ochronnych, ze względu na ich ogromne zapotrzebowanie i niską dostępność. Dysponując własną szwalnią, ruszają z produkcją już teraz i jak najszybciej przekażą je szpitalom.

Pomoc nie kończy się tylko na przekazaniu fartuchów ochronnych, ponieważ Reporer Young uruchomił także akcję #zostajewdomuzRY, skierowaną do młodzieży i ich rodziców, która zachęca ich do pozostania w domach i inspiruje do tego, w jaki sposób mogą kreatywnie spędzić ten nietypowy czas w domu. Akcja spotkała się z odzewem wśród najmłodszego pokolenia, które wykazało się ogromną świadomością i chęcią szerzenia pozytywnej postawy.