Kampania informacyjna PZU na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania informacyjna PZU na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa

„Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie” – to przesłanie rozpoczynającej się dziś kampanii informacyjnej PZU. W związku z zagrożeniem koronawirusem ma zachęcać klientów do zdalnego korzystania z usług PZU – telefonicznie i za pośrednictwem internetu.

– Zależy nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu. Mogą skontaktować się z infolinią PZU, zadzwonić do agenta PZU lub odwiedzić serwis moje.pzu.pl – tłumaczy inicjatorka kampanii, prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PZU zachęca klientów do kontaktu za pośrednictwem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej mojePZU, formularza na stronie pzu.pl i infolinii. Pomocą, telefonicznie i internetowo, służy także 5600 agentów PZU w całej Polsce. Nowością jest możliwość zawierania przez telefon umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VOD i mediach społecznościowych. Potrwa co najmniej do 19 kwietnia. Jest kontynuacją i wzmocnieniem trwającej od ponad tygodnia akcji informacyjnej w ogólnopolskich i lokalnych mediach, zachęcającej klientów do zdalnego korzystania z usług PZU.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij