#WyzwaniePrzyjęte, czyli jak marki wyglądały za młodu

#WyzwaniePrzyjęte, czyli jak marki wyglądały za młodu

Media społecznościowe podbija nowa akcja pod hasłem #WyzwaniePrzyjęte, w ramach której użytkownicy publikują swoje zdjęcia z dzieciństwa. Na viralowy challenge odpowiedziały już także niektóre marki.

Od kilku dni w mediach społecznościowych coraz częściej możemy zauważyć zdjęcia przedstawiające naszych znajomych jak wyglądali za młodu. Użytkownicy okraszają je hashtagiem #WyzwaniePrzyjęte, a następnie oznaczają kilka innych osób, by i oni opublikowali swoje zdjęcia z dzieciństwa.

I choć dokładnie nie wiadomo, z jakiego powodu powstała ta akcja, to niewątpliwie staje się ona coraz popularniejsza i każdego dnia dołącza do niej więcej osób. W tym m.in. znane marki. 

Swoimi kreacjami pochwaliły się już takie brandy, jak Netflix, Lenovo czy też Lasy Państwowe. Najciekawsze odpowiedzi na viralowy challenge przedstawiamy poniżej:

#1 Netflix

#2 Lenovo Polska

#3 Opel

#4 Acer

#5 Fundacja Zaczytani

#6 Motorola

#7 Lasy Państwowe

#8 Mercedes-Benz Mojsiuk

#9 Dolnośląskie Centrum Filmowe

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij