Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agencje PA i Novem w najnowszej kampanii Mobile Vikings – MATCH

Na początku marca 2020 roku wystartowała kampania Mobile Vikings – MATCH. Za kampanię performance marketingową, KV i stronę internetową całej akcji oraz aktywne wsparcie kreatywne w czasie sesji zdjęciowej, odpowiadają agencje PA i Novem.
O autorze
0 min czytania 2020-03-24

MATCH – to najnowsza propozycja planu taryfowego od operatora komórkowego Mobile Vikings. Za jego kampanię promocyjną w kanale digital odpowiadają PA i Novem. Do zadań PA należało zaprojektowanie KV i strony internetowej oraz wsparcie kreatywne w czasie sesji zdjęciowej, w której aktywnie uczestniczył także zespół Novem. Efekty tej współpracy zostały zaprezentowane również w postaci banerów oraz projektów graficznych opublikowanych m.in. w mediach społecznościowych.

Kampania będzie trwać przez okres 3 miesięcy, a jej kompleksowa obsługa w zakresie performance marketingu została powierzona specjalistom z Novem. Agencja będzie prowadzić i optymalizować działania związane z afiliacją i programmatic buying oraz z wykorzystaniem systemów reklamowych Facebook Ads i Google Ads.