Na pewno wszyscy się z zgodzą, że nauka przez zabawę jest efektywniejsza, niż wkładanie do głowy frazesów rodem z Gombrowicza „Mickiewicz wielkim poetą był”.
A agencje Up i Job’n’Joy znane są ze swojej dowcipnej komunikacji, która zawsze trafia w punkt, dlatego w swoim stylu postanowili dołączyć do akcji #stayhome.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Nie potrafimy szyć masek ani produkować żelu dezynfekującego, ale jako agencja umiemy w komunikację. Mimo że #zostańwdomu przychodzi nam z trudem, to wiemy, że to najlepsze, co teraz możemy zrobić, by… szybciej móc z tego domu wyjść. Dokładamy więc swoją cegiełkę do apelu – komentuje Tomasz Graszewicz, managing and strategy director w agencji kreatywnej Up i Job’n’Joy.