Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Komunikacja w pandemii” – rekomendacje dla marek na czas panowania koronawirusa od agencji Dziadek do orzechów

Agencja Dziadek do orzechów postanowiła podzielić się swoimi przemyśleniami, na temat tego jak w czasie panującego kryzysu powinny zachowywać się marki. „Komunikacja w pandemii” to opracowanie zawierające praktyczne rady dla każdego marketera i agencji reklamowych.
O autorze
1 min czytania 2020-03-27

Dokument jest zestawem inspiracji, a nie gotowych rozwiązań. Zachęca do refleksji na temat komunikacji własnej marki oraz zastosowania nowych narzędzi marketingowych.

„Komunikacja w pandemii” podzielona jest na cztery główne segmenty tematyczne. Dzielimy się nie tylko naszymi rekomendacjami działań, ale także konkretnymi przykładami marek, które już wdrażają je do swojego biznesu oraz komunikacji.

1. Transformacja biznesu

Obecna sytuacja wymaga zmian w sposobie funkcjonowania wielu biznesów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podstawową bronią w walce z epidemią jest izolacja społeczna, która stawia ogromne wyzwania dla marek – szczególnie tych opartych o tradycyjne kanały sprzedaży czy możliwości konsumpcji. Dodatkowo konsumenci przechodzą do sieci, gdzie spędzają więcej czasu i są bardziej zaangażowani. Opracowanie podpowiada jak dostosować nie tylko swoje produkty i usługi, ale także ścieżkę zakupową do panujących obecnie warunków.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

2. Komunikacja marki

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dokument odpowiada na pytanie, które obecnie zadaje sobie zapewne każdy z marketerów. Komunikować się, czy na chwilę wcisnąć STOP? A jeśli zdecydujemy się na brak przerwy, to co powinna mówić nasza marka? Jak dostosować jej pozycjonowanie do obecnej sytuacji? Na których działaniach i komunikatach skupić się?

3. Architektura kanałów komunikacji

Jak dobrać odpowiednio kanały komunikacji w obecnych czasach? Dokument podpowiada, które zyskują na znaczeniu, a które je tracą oraz jak dostosować media plan swojej marki.

4. Compete kreatywny

Garść inspiracji, czyli zbiór najciekawszych pomysłów zrealizowanych przez marki w czasie trwania pandemii. Opracowanie pokazuje jak odnoszą się one do obecnej sytuacji, wspierając swoich konsumentów, służbę zdrowia czy nawet swoją konkurencję.

Dokument sięga zarówno do przykładów z polskiego rynku, jak i z zagranicy. Dostępny jest do pobrania na stronie.