Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Orange Flex bez wychodzenia z domu w najnowszej kampanii od Leo Burnett Warszawa

Czy można przygotować kampanię bez wychodzenia z domu? Można! Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię dla Orange Flex.
O autorze
1 min czytania 2020-03-26

Czy można mieć najbardziej innowacyjny plan komórkowy w aplikacji bez wychodzenia w domu? Nie tylko można, ale wręcz trzeba, bo czasy się zmieniły. Nie możemy podróżować, chodzić na spotkania z bliskimi. Coraz trudniej wyjść do sklepu. Idealnym rozwiązaniem jest Orange Flex – plan komórkowy w aplikacji, który można zainstalować i aktywować na smartfonie bez wychodzenia z domu dzięki usłudze e-Sim. Teraz przez miesiąc za 1 zł można testować wybrany plan, włączać i wyłączać Passy, przekazywać GB znajomym i być w kontakcie ze wszystkimi bez wychodzenia z domu – można przenieść stary numer lub wybrać zupełnie nowy. W zaledwie 4 dni agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała wielokanałową kampanię, na którą składają się filmy 45ʺ, 30ʺ i 15ʺ, odsłony socialowe i digitalowe.

Materiały wideo Orange Flex to nowy, odpowiadający trudnej sytuacji, w której wszyscy się znaleźliśmy, montaż 3 filmów nakręconych w zeszłym roku w Warszawie i na Helu przez Państwo Rodzeństwo.