Orange Flex bez wychodzenia z domu w najnowszej kampanii od Leo Burnett Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Orange Flex bez wychodzenia z domu w najnowszej kampanii od Leo Burnett Warszawa

Czy można przygotować kampanię bez wychodzenia z domu? Można! Agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię dla Orange Flex.

Czy można mieć najbardziej innowacyjny plan komórkowy w aplikacji bez wychodzenia w domu? Nie tylko można, ale wręcz trzeba, bo czasy się zmieniły. Nie możemy podróżować, chodzić na spotkania z bliskimi. Coraz trudniej wyjść do sklepu. Idealnym rozwiązaniem jest Orange Flex – plan komórkowy w aplikacji, który można zainstalować i aktywować na smartfonie bez wychodzenia z domu dzięki usłudze e-Sim. Teraz przez miesiąc za 1 zł można testować wybrany plan, włączać i wyłączać Passy, przekazywać GB znajomym i być w kontakcie ze wszystkimi bez wychodzenia z domu – można przenieść stary numer lub wybrać zupełnie nowy. W zaledwie 4 dni agencja Leo Burnett Warszawa przygotowała wielokanałową kampanię, na którą składają się filmy 45ʺ, 30ʺ i 15ʺ, odsłony socialowe i digitalowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Materiały wideo Orange Flex to nowy, odpowiadający trudnej sytuacji, w której wszyscy się znaleźliśmy, montaż 3 filmów nakręconych w zeszłym roku w Warszawie i na Helu przez Państwo Rodzeństwo. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij