Bosman podkreśla swoje szczecińskie pochodzenie nowymi opakowaniami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bosman podkreśla swoje szczecińskie pochodzenie nowymi opakowaniami

Marka Bosman zmienia szatę graficzną i podkreśla swój związek ze Szczecinem oraz regionem. Piwo w nowych i bardziej współczesnych opakowaniach pojawi się na półkach sklepowych na początku kwietnia br.

Grafika nowego opakowania piw Bosman Full i Bosman Specjal jest lżejsza i bardziej elegancka. Zarazem wciąż nawiązuje do tradycji Bosmana. Bardziej wyrazisty symbol żaglowca oraz szkic kałamarnicy i kaszalota zwracają uwagę na związek marki z miastem portowym i morzem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Bosman to marka głęboko zakorzeniona w regionie. Szczeciński browar warzy tu piwo od 172 lat. Chcemy to podkreślać, bo jesteśmy z tego dumni. Nie tylko szczycimy się naszymi korzeniami, ale też wspieramy region w ramach programu „Bosman dla regionu – podkreśla Paweł Michalik, menedżer marki Bosman w Carlsberg Polska.

Na odwrocie puszki i butelki umieszczone jest hasło „Kupując Bosmana – pomagasz”. Dzięki zakupowi Bosmana, konsumenci wspierają program grantowy „Bosman dla Regionu”, w ramach którego marka finansuje 22 projekty poprawiające jakość życia w regionie. Ich beneficjentami są mieszkańcy miast i wsi w regionie, osoby niepełnosprawne i niesłyszące, Ochotnicze Straże Pożarne i organizacje ekologiczne.

Opakowania zawierają również informację o trwającej od stycznia do sierpnia br. loterii podkapslowej, w której do wygrania jest 700 tys. piw Bosman.

Nowe opakowania obydwu wariantów Bosmana zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge, we współpracy ze szczecińskim artystą specjalizującym się w tatuażu. Bosman Full utrzyma czerwone barwy, zaś Specjal – zielone. Z etykiet zniknie kolor złoty. Z kolei ukośna belka z logotypem marki zyskała bardziej prostą formę.

Wprowadzenie nowych opakowań i aktywne działania dla regionu wspierać będą kampania outdoorowa oraz materiały POS w miejscach sprzedaży.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij