#SzminkaKobietom wspiera kobiece biznesy

#SzminkaKobietom to akcja społeczna, która ma na celu wsparcie firm, działalności gospodarczych i organizacji, które są prowadzone przez kobiety. Głównym działaniem będzie promocja ich usług lub produktów w kanałach komunikacji Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.
O autorze
1 min czytania 2020-03-30

W tym trudnym czasie solidarność, a także otwartość na problemy innych i gotowość niesienia wsparcia jest bardzo ważna. Wiele firm stoi przed dużymi wyzwaniami, których może nie przetrwać. Zdecydowanie nie możemy być na to obojętni, dlatego warto działać. Jako konsumenci, możemy zacząć korzystać z usług przez Internet. Nawet tych, które wcześniej nie były dostępne w formie online. Natomiast jako przedsiębiorczynie pomyślmy, w jaki inny sposób możemy prowadzić swoją działalność, a przez to sprzedaż. Natomiast jako organizacje społeczne możemy wspierać biznesy na różne sposoby, tym bardziej, że nasze możliwości są naprawdę ogromne.

Oprócz tego Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką zorganizuje webinary i spotkania online. Gośćmi będą specjalistki z branż takich jak: psychologia, biznes, prawo czy rozwój osobisty, które zmotywują do działania, ale także opowiedzą o sobie.

Jak wziąć udział w #SzminkaKobietom?

  1. Nagraj swój krótki filmik reklamowy.
  2. Na końcu filmu pomaluj usta szminką i wyślij do nas buziaka.
  3. Umieść film na swoich social media, oznacz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką i program Sukces TO JA oraz hashtag #SzminkaKobietom.
  4. Wyślij film także do nas na adres [email protected] wraz ze swoją krótką historią biznesową.

Akcję prowadzi najstarsza i największa w Polsce fundacja wspierająca rozwój zawodowy kobiet. Na co dzień dostarcza kobietom fachowej wiedzy niezbędnej do rozwoju osobistego i zawodowego. Motywuje je do podejmowania odważnych działań i spełniania marzeń. W ciągu ostatniego roku przeszkoliła i dała siłę na więcej ponad 300 tysiącom Polek. Tym razem oddaje w ręce przedsiębiorczyń wypracowane przez 11 lat fundacyjne kanały komunikacji. Warto wspomnieć, że Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką dociera do Polek i Polaków w całym kraju na różne sposoby, a wspomniane dotarcie to 9,5 miliona miesięcznie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pomysłodawczynią akcji jest Olga Kozierowska, prezes fundacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing