Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Biuro Reklamy TVP zachęca do pozostania w domu i wspiera reklamodawców

Telewizja Polska dodatkowy czas reklamowy, zachęcający do zakupów online i zamawiania usług zdalnie, wyemituje w cenie kampanii.
O autorze
1 min czytania 2020-03-30

W odpowiedzi na liczne ograniczenia w związku z sytuacją epidemiczną w kraju, Biuro Reklamy TVP zmodyfikowało swoją ofertę. Reklamodawcy mogą, bez żadnych dodatkowych opłat, dodać do spotu pięciosekundowy komunikat, zachęcający do pozostania w domu i dokonania zakupu online. W zależności od produktu może być to zachęta do zakupu w sklepie internetowym lub zakupu przez telefon, bądź zamówienia usługi zdalnie. Każdy, co najmniej piętnastosekundowy film reklamowy powinien zostać wydłużony o pięciosekundowy przekaz, odwołujący się do akcji #zostańwdomu, a reklamodawca nie poniesie dodatkowych kosztów z tytułu emisji dłuższego spotu.

Reklamodawca może zlecić TVP dodanie pięciosekundowego komunikatu. W takiej sytuacji zapłaci on jedynie zryczałtowaną opłatę za przekazanie dodatkowych praw filmu reklamowego. Szczegóły oferty są dostępne na stronie www Biura Reklamy.

– Naszą propozycją chcemy wesprzeć tych reklamodawców, którzy mają możliwość kierowania swoich klientów do sklepów online lub do obsługi telefonicznej. Chcemy zachęcić ich do utrzymania komunikacji reklamowej, jednocześnie wspierając ich e-commerce, call-center, czy promując ich usługi świadczone zdalnie. Oferta ta jest wynikiem wielu rozmów z naszymi klientami. Wsłuchując się w ich potrzeby uelastyczniamy nasze zasady tam, gdzie jest to możliwe. Taką elastycznością jest nie tylko wydłużenie o 5 sekund komunikatów bez dodatkowych opłat, ale też indywidualne podejście do dokonywania niezbędnych zmian w kampanii, jak również wsparcie w dostosowaniu kreacji reklamowej do nowej sytuacji. Chcemy w tym trudnym dla biznesu okresie być prawdziwym parterem dla reklamodawców – wyjaśnia Przemysław Kruk, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj