TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Biuro Reklamy TVP zachęca do pozostania w domu i wspiera reklamodawców

Telewizja Polska dodatkowy czas reklamowy, zachęcający do zakupów online i zamawiania usług zdalnie, wyemituje w cenie kampanii.
O autorze
1 min czytania 2020-03-30

W odpowiedzi na liczne ograniczenia w związku z sytuacją epidemiczną w kraju, Biuro Reklamy TVP zmodyfikowało swoją ofertę. Reklamodawcy mogą, bez żadnych dodatkowych opłat, dodać do spotu pięciosekundowy komunikat, zachęcający do pozostania w domu i dokonania zakupu online. W zależności od produktu może być to zachęta do zakupu w sklepie internetowym lub zakupu przez telefon, bądź zamówienia usługi zdalnie. Każdy, co najmniej piętnastosekundowy film reklamowy powinien zostać wydłużony o pięciosekundowy przekaz, odwołujący się do akcji #zostańwdomu, a reklamodawca nie poniesie dodatkowych kosztów z tytułu emisji dłuższego spotu.

Reklamodawca może zlecić TVP dodanie pięciosekundowego komunikatu. W takiej sytuacji zapłaci on jedynie zryczałtowaną opłatę za przekazanie dodatkowych praw filmu reklamowego. Szczegóły oferty są dostępne na stronie www Biura Reklamy.

– Naszą propozycją chcemy wesprzeć tych reklamodawców, którzy mają możliwość kierowania swoich klientów do sklepów online lub do obsługi telefonicznej. Chcemy zachęcić ich do utrzymania komunikacji reklamowej, jednocześnie wspierając ich e-commerce, call-center, czy promując ich usługi świadczone zdalnie. Oferta ta jest wynikiem wielu rozmów z naszymi klientami. Wsłuchując się w ich potrzeby uelastyczniamy nasze zasady tam, gdzie jest to możliwe. Taką elastycznością jest nie tylko wydłużenie o 5 sekund komunikatów bez dodatkowych opłat, ale też indywidualne podejście do dokonywania niezbędnych zmian w kampanii, jak również wsparcie w dostosowaniu kreacji reklamowej do nowej sytuacji. Chcemy w tym trudnym dla biznesu okresie być prawdziwym parterem dla reklamodawców – wyjaśnia Przemysław Kruk, zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj