Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Amazon przekazuje 1 milion euro dla organizacji pomocowych w Polsce, aby wesprzeć walkę z pandemią

W związku z ogłoszonym stanem pandemii koronawirusa i rosnącym zapotrzebowaniem na środki medyczne oraz niezbędne produkty, Amazon przekaże 1 milion euro na pomoc organizacjom wspierającym walkę z COVID-19 w Polsce. Środki otrzymają m.in. Polski Czerwony Krzyż, Fundacja TVN Nie Jesteś Sam oraz WOŚP.
O autorze
1 min czytania 2020-03-31

Darowizna Amazon umożliwi sfinansowanie wyposażenia szpitali, w tym m.in. zakup testów, odzieży ochronnej i specjalistycznego sprzętu.  Przekazanie środków finansowych jest jednym z wielu działań podejmowanych przez Amazon, które mają na celu wspieranie pracowników, klientów i społeczności lokalnych.

– Jesteśmy w pełni świadomi negatywnego wpływu pandemii na społeczeństwo. Jako pracodawca i inwestor chcemy wspierać lokalną społeczność wokół naszych centrów logistycznych w tych trudnych chwilach. Wierzmy, że obecny kryzys zdrowotny może zostać rozwiązany w wyniku współpracy instytucji rządowych, przedsiębiorstw, środowisk akademickich i osób prywatnych. Każdy z naszych działów poszukuje sposobów, jak możemy włączyć się w akcje pomocowe. Jedną z inicjatyw podjętych przez Amazon jest udostępnienie warsztatów edukacyjnych STEM Kindloteka online. Zajęcia są skierowane do dzieci, rodziców i nauczycieli, a ich celem jest wspieranie edukacji w czasie, kiedy uczniowie nie mają dostępu do tradycyjnej nauki w szkołach – mówi Blanka Fijołek, CEE PR & community manager w Amazon

Amazon uruchomił również Inicjatywę Rozwoju Diagnostyki Amazon Web Services, która ma na celu wsparcie badań i rozwoju diagnostyki, polegającej na szybkim oraz dokładnym wykrywaniu COVID-19. Lepsze rozpoznanie może przyspieszyć leczenie, zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa, a z czasem skrócić przebieg epidemii. Program ma na celu wspieranie osób, które pracują nad szybszym wprowadzeniem na rynek dokładniejszych rozwiązań diagnostycznych i promują współpracę między organizacjami zajmującymi się podobnymi problemami.

W ramach tej inicjatywy Amazon przeznaczył 20 milionów dolarów na innowacje i rozwój w obszarach związanych z COVID-19. Dzięki temu lepiej poznamy wirusa, a nowe metody jego wykrywania będą szansą na złagodzenie rozprzestrzeniania się chorób zakaźnych w przyszłości.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj