Burger King dostarczył 1500 posiłków służbie zdrowia i zapowiada więcej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Burger King dostarczył 1500 posiłków służbie zdrowia i zapowiada więcej

Już 1500 posiłków przygotował i dowiózł bezkontaktowo Burger King służbom medycznym, które na pierwszej linii ognia walczą z pandemią koronawirusa. W ramach pomocy gotuje obecnie 9 restauracji Burger King w całej Polsce. Zamówienia rosną i w najbliższych dniach dołączą kolejne lokale.

Od dwóch tygodni trwa akcja #WzywamyPosiłki, w ramach której jedzenie trafia do personelu medycznego walczącego z pandemią koronawirusa. Spontaniczna akcja, która rozpoczęła się na Facebooku, przyciągnęła sporo firm i to ponad podziałami, a wiele z nich na co dzień ze sobą konkuruje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Burger King ruszył z pomocą dla pracowników szpitali, stacji pogotowia, punktów laboratoryjnych czy sztabów kryzysowych w sześciu miastach: Wrocławiu, Warszawie, Szczecinie, Poznaniu, Ostródzie i Krakowie. Codziennie kilkudziesięciu pracowników z 9 restauracji w tych miastach przygotowuje setki energetycznych i krzepiących zestawów Burger King: burgera z wołowiną Angus, porcję Chicken Fries oraz butelkę wody. Dostawy odbywają się bezkontaktowo. Do każdego zestawu ekipa Króla dołącza kartkę z ciepłym słowem wsparcia dla pracowników personelu medycznego.

Choć sama dostawa zajmuje nie więcej niż 30 minut, to zdarzają się zamówienia dla osiemdziesięciu osób z danej placówki. W dodatku zamówienia, które zbiera organizator akcji i na bieżąco przekazuje Burger King, każdego dnia rosną:.

– Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do akcji, bo rozumiemy w jak trudnej sytuacji są teraz pracownicy służby zdrowia. Będziemy im zapewniać darmowe gorące posiłki, dopóki możemy i jak długo będzie trzeba. Jednocześnie wspieramy także naszych klientów i pracowników. Choć wszyscy musimy podporządkować się ograniczeniom, nie chcemy naszym gościom zupełnie odbierać możliwości cieszenia się smakiem burgera – zapewnia Zuzanna Kilar, marketing specialist Burger King Polska.

Dlatego praca w restauracjach Burger King, a także sprzedaż i dowóz zostały zorganizowane według obowiązujących od kilkunastu dnia zasad bezpieczeństwa. Pracownicy Burger King jeszcze skrupulatniej niż do tej pory przestrzegają czystości. Zorganizowano bezkontaktowy dowóz. Do zachowania środków bezpieczeństwa zachęcani są również klienci – poprzez płatności kartą lub online.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij