Decyzja PROMOD w trosce o zdrowie pracowników i klientów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Decyzja PROMOD w trosce o zdrowie pracowników i klientów

Promod ogłosił decyzję o zamknięciu działu logistyki oraz zawieszeniu dostaw zamówień online we wszystkich krajach do odwołania.

W obliczu zaistniałej sytuacji marka uważa, że poza zamknięciem sklepów stacjonarnych jest to jedyna słuszna decyzja. Ograniczenie przemieszczania się pracowników, a tym samym dbałość o zdrowie i bezpieczeństwo są dla PROMOD najważniejsze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Strona internetowa i sklep online wciąż są dostępne. Zamówienia, które zostaną złożone w tym czasie, dostępne będą w momencie, gdy sytuacja zostanie ustabilizowana i wszyscy wrócą do codziennej aktywności.

W tych trudnych dla wszystkich chwilach marce PROMOD zależy na utrzymaniu kontaktu z klientami. Zapraszamy do mediów społecznościowych:Facebooka czy Instagrama , gdzie nadal można śledzić ostatnie nowości, udostępniać zdjęcia czy zadawać pytania.

– Dbajmy o zdrowie i bezpieczeństwo swoich i innych. Bądźmy solidarni. Zostańmy w domu – mówi Julien Pollet, prezydent i dyrektor generalny Promod.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij